רחובות נחסמו

שריפה פרצה בעיר בית שמש, תושבים פונו

לצד השריפות הרבות שפרצו באיזור העיר בית שמש לאחרונה, היום (ראשון) התקבל דיווח על שריפה נוספת שפרצה בסמוך לרחוב רשב"י בעיר. מספר בניינים ברחוב פונו (חדשות בארץ)

(צילומים: דוברות כב"ה י-ם)

יחד עם החום הכבד ששורר היום (ראשון), שריפה פרצה בעיר בית שמש בסמוך לרחוב רשב"י בעיר. כוחות כיבוי והצלה שהגיעו למקום הורו על פינויים של מספר בניינים בשל העשן הכבד. הרחוב נחסם לתנועה.

כעשרה צוותי כיבוי הצליחו לאחר מאמצים של שעה להשיג שליטה על האש המשתוללת ולהגן על בתי התושבים הסמוכים למוקד התפרצות השריפה.

על פי כבאות והצלה, השריפה שרפה עצים, רכוש, מרפסות, מסתורי כביסה ובבעלי חיים שחיו בחורש השרוף כמו נחשים וצבים.

טפסר משנה ראובן יצחק אמר: "נלחמנו בשריפה שהיוותה סכנה ממשית לארוע גדול מאוד. בעונה זו בה האווירניבש והרוח מנשבת היה כאן פוטנציאל למשהו חמור בהרבה מהתוצאה לה אנו עדים כעת."

השריפה שפרצה היא עוד אחת מתוך מספר שריפות שפרצו בעיר בית שמש בתקופה האחרונה. בשבוע הקרוב צפוי מזג חם מהרגיל לעונה, מה שמסייע לשריפות ומקשה על כוחות הכיבוי וההצלה.

מכוחות הכיבוי וההצלה נמסר כי "סמוך לשעה 14:00 נתקבל דיווח במרכז השליטה המחוזי על שריפת חורש קרוב מאוד לקו הבתים ברחוב רשב"י בבית שמש. דיירי שני בניינים נתבקשו להתפנות בעקבות העשן הרב במקום. עשרה צוותים שהוזנקו למקום פועלים לכיבוי השריפה ולהגנה על בתי התושבים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר