לקראת פינוי?

פינוי הישוב אביתר: בצבא ובמשטרה נערכים

עדיין לא הוחלט האם ומתי יפונה המאחז 'אביתר', ובצה"ל ובמשטרה נערכים לפינוי. המבצע שיזכה לשם 'אורים ותומים' צפוי להימשך שעות תוך תקווה שלא יהיו עימותים (חדשות)

ב. ניסני | כיכר השבת |
(צילום: דוברות גבעת אביתר)

עוד לא הוחלט על מועד פינוי היישוב 'אביתר' וכבר המשטרה והצבא נערכים לפינוי. על פי התוכנית שקיבלה גם את השם 'אורים ותומים', יפעלו לפינוי היישוב כאלפיים חיילים ושוטרים. כך על פי הפרסום באתר 'וואלה!'.

המשטרה והצבא נערכים לכל תרחיש במהלך הפינוי, שצפוי להימשך מספר שעות. גורמי הביטחון מקווים כי פינוי היישוב יהיה שקט ולא אלים, אך נערכים גם לאפשרות שהמצב יהיה שונה. על פינוי המאחז יפקד מפקד מחוז ש"י, ניצב עוזי לוי.

על פי הפרסומים, לוחמים התאמנו על פינוי מתבצרים אלימים בתוך המאחז ובכבישי גישה ליישוב. בנוסף, גורמי הביטחון מקיימים גם קשר רציף עם קצין הכנסת, זאת מחשש שחברי כנסת ינצלו את חסינותם בכדי להילחם בפינויו של המאחז אביתר.

ביישוב 'אביתר' שהוקם לאחרונה לזכרו של אביתר ברובסקי הי"ד מתגוררות כחמישים משפחות, ובתקופת ממשלו של נתניהו עלה על שולחן הממשלה את הצורך לאשר את פינוי המאחז, אלא שנתניהו בחר לדחות את הפינוי בשבוע - אז נכנס בנט לממשלה והוא לאופוזיציה, כך איתגר נתניהו את הממשלה מימין.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר