"חמור מאוד"

אחרי השיימינג: רגב זעמה על נתניהו בפומבי

קרבות של אופוזיציה: בישיבת הסיעה של הליכוד זעמה מירי רגב על האמבוש הציבורי שנעשה לה לאחר שנעדרה בשבוע שעבר מההצבעה. זעמה על נתניהו: "חמור מאוד" (חדשות)

קובי אטינגר | כיכר השבת |
רגב לצד נתניהו (צילום: הדס פרוש, פלאש90)

בישיבת סיעת 'הליכוד' שהתקיימה היום (שני) בכנסת פנתה בזעם ח"כ מירי רגב לנתניהו בטענה על כך שערכו לה שיימינג בקרב מצביעי המפלגה. "זה חמור מאוד שנוזפים בי באתר הרשמי של הליכוד", אמרה.

בדבריה התייחסה רגב לשיטה החדשה של הליכוד לגרום לחברי הכנסת של המפלגה לשמור על משמעת ברזל במליאת הכנסת ובוועדות, אותה החלו כבר בשבוע שעבר, והיא לפרסם את שמות הנעדרים מההצבעות ברשתות החברתיות ובקרב חברי הליכוד.

"לתשומת לב חברות וחברי הליכוד", נכתב בהודעת הליכוד בשבוע שעבר, "אנו נעדכן כאן באופן קבוע על נוכחותם של חברי הליכוד במליאת הכנסת ובוועדות. אנו נפיל את ממשלת השמאל רק אם נשמור על משמעת ברזל".

בליכוד פירטו את שמותיהם של שלושת חברי הכנסת של המפלגה שלא נכחו אמש במליאה, לדבריהם - ללא קבלת אישור: אופיר אקוניס, פטין מולא ומירי רגב.

עוד נכתב בהודעה: "כשמכריזים על גיוס, כפי שנעשה אמש - אין קיזוזים, אין היעדרויות ואין תירוצים. נמשיך לעדכן על נוכחות חברי הכנסת כאן, ודו״ח מסכם תקופתי ישלח ישירות לכל חברי הליכוד".

מירי רגב הזדרזה כבר אז להגיב לשיימינג. "כפי שנאמר להפלת ממשלת השמאל דרושה משמעת ברזל אך לא פחות מכך, אחדות הליכוד. לכן מוטב שתבהירו כי יציאתי מהמשכן הייתה בתיאום ובאישור". דברי רגב.

היום, כאמור, זעמה בפומבי על כך שנזפו בה באתר המפלגה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר