הזן ההודי

משרד הבריאות: זוהו 213 חולי קורונה חדשים

משרד הבריאות עדכן כי ביממה האחרונה אותרו בישראל 213 חולי קורונה חדשים • אחוז הבדיקות החיוביות עומד על 0.4% • 21 במצב קשה • 6,430 נפטרים עד כה (חדשות, בריאות)

דוד הכהן | כיכר השבת |
(צילום: Yossi Aloni/Flash90)

משרד הבריאות עדכן הערב (שני) כי ביממה האחרונה אותרו בישראל 213 חולי קורונה חדשים. כמו כן, אחוז הבדיקות החיוביות עומד על 0.4%. במהלך היממה האחרונה בוצעו 40,347 בדיקות.

עוד עולה מנתוני משרד הבריאות כי 43 חולי קורונה מאושפזים בבתי החולים,21 מאושפזים במצב קשה, מתוכם 15 מחוברים למכונות הנשמה. 16 חולים מאושפזים במצב קריטי.

עד כה, 6,430 חולי קורונה נפטרו מאז פרוץ המגיפה. עד כה נדבקו בישראל 841,184 מאומתי קורונה.

כמו כן, משרד הבריאות עדכן כי עד כה 5,558,726 ישראלים קיבלו את מנת החיסון הראשונה לנגיף הקורונה, 5,161,174 קיבלו את מנת החיסון השנייה.

בתוך כך, ראש הממשלה, נפתלי בנט, שוחח הערב עם יו"ר הלשטון המקומי חיים ביבס ואמר לו: "׳אני רוצה לבנות קומה חדשה בין השלטון המקומי והשלטון המרכזי, העברת עוד ועוד סמכויות מהשלטון המרכזי למקומי כי אתם יודעים יותר טוב מה הציבור שלכם צריך, אתם מחויבים לזה, והציבור נותן בכם אמון.

"אנחנו רוצים שהשלטון המקומי יסייע להוביל את מערך קטיעת שרשרות ההדבקה ולהעביר אליכם מה שאתם צריכים. אתם הרבה יותר טובים בזה והמטרה היא לעשות את הטוב ביותר כדי לשמור על בריאותם של אזרחי ישראל".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר