סוער במליאה

יואב קיש ללפיד: אתה האמא של המושחתים

ח"כ יואב קיש תקף את ראש הממשלה החליפי יאיר לפיד: "אתה יצאת נגד המושג 'רה"מ חליפי', אתה קראת לזה 'דיל בין גנבים'. איך יש לך את החוצפה לשבת על הכיסא הזה?" (ארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
(צילום: ערוץ הכנסת)

במהלך דיון במליאת הכנסת, תקף ח"כ יואב קיש (הליכוד) את יו"ר 'יש עתיד' ושר החוץ, יאיר לפיד, לאחר שזה מונה לתפקיד ראש הממשלה החליפי.

במהלך נאומו תקף ח"כ קיש את השר לפיד: "אנחנו לא סופרים אתכם. אנחנו לא צריכים ממכם אישור למה אנחנו נעשה, לאיזה חוק נצביע לא להצביע. לא צריכים שום דבר. אתם שהייתהפה קורונה - נלחמתם בכל הכח נגדנו בקורונה. לא ראיתם בעיניים. זה האופוזיציה שהייתם, חיים ומוות לא עניין אתכם. אנחנו לא צריכים ממכם כלום, שום אישור. אנחנו נילחם בכם. אנחנו את הממשלה הרעה הזו שנשענת על תומכי טרור, שנשענת על אנטי ציוניים, לא ניתן לה להתקיים יום אחד".

ח"כ קיש פנה ללפיד: "ראש הממשלה החליפי יאיר לפיד. אתה יצאת נגד החוק הנורווגי. עליתי לפה כדי להסתכל לראש הממשלה החליפי לפיד בעיניים ולהגיד לו בצורה הכי ברורה: אתה צבוע, אתה מושחת, אתה שקרן, מה שאתה אמרת על החוק הנורווגי, אתה עכשיו מעביר פי שתיים. אז ככה היית כאופוזיציה, אל תצפה לא צריך את האישור שלך. במבצע 'שומר חומות' אתה, יאיר לפיד, אמרת שזה פוליטי."

"ראש הממשלה החליפי, חבר הכנסת יאיר לפיד" הוסיף ח"כ קיש: "אתה יצאת נגד המושג הזה 'ראש ממשלה חליפי'. אתה קראת לזה 'מושחת'. אתה קראת לזה 'דיל בין גנבים'. איך יש לך את החוצפה לשבת פה על הכיסא הזה? אתה האמא של המושחתים אתה המצאת את המילה שקרן. אתה צבוע. אנחנו לא נקבל ממך מוסר".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר