נאום תקיף

מלכיאלי: בנט נוכל, לא רואה אף אחד ממטר

בנאום שנשא במליאת הכנסת, תקף ח"כ מיכאל מלכיאלי, יו"ר סיעת ש"ס, את ראש הממשלה נפתלי בנט: "בנט הנוכל לא רואה אף אחד ממטר כפי שאמר, הוא גנב את הקולות" (פוליטי)

ישי כהן | כיכר השבת |
(תמונה: פלאש 90)

בנאום חריף שנשא הלילה (שני) יו"ר סיעת ש"ס בכנסת , ח"כ מיכאל מלכיאלי, במליאת הכנסת, תקף את ראש הממשלה, נפתלי בנט, על כוונתו לפנות את תושבי הישוב 'אביתר': "זהו אותו בנט שלא מצא זמן להגיב לפנייתו של יו"ר ש"ס חבר הכנסת דרעי בעניין הסדרתו של הישוב אביתר - אך, כאשר חברי הכנסת של ש"ס ירדו לשטח הבין בנט כי עליו למצוא נוסחת פשרה".

בהמשך הנאום הוסיף מלכיאלי: "אני מבין שבנט הנוכל לא רואה אף אחד ממטר כפי שאמר, אבל מדוע להתעלל ולאיים בדחפורים בפני תושבי אביתר אשר לחלקם הוא גנב את הקולות ובכוח שהם הביאו לו רצה לגרש אותם מבתיהם שלהם..."

בסיום דבריו, שאל יו"ר סיעת ש"ס: "אותה חריצות של בנט שלא רואה ממטר להסדרת יישובים של ערבים תוך 45 יום, לאן נעלמה כאשר מדובר ביישוב יהודי?!".

"הערב התגלה לנו", סיים מלכיאלי: "כי בנט מעסיק שני יועצים בשכר של 90 אלף ש"ח בחודש בכדי להכין נאומים. סכום מטורף אשר היה נתקל בביקורת קטלנית במידה והייתה זו החלטה של רוה"מ נתניהו - זה מה שעושה בנט כל היום במקום לפתור את בעיות המדינה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר