אמצע הלילה, בכנסת

העימות הסוער בין אמסלם לסער: "סחבות"; "אתה צבוע"

יו"ר תקווה חדשה, השר גדעון סער, תקף את נבחרי 'הליכוד' על הליכתם אחר רה"מ לשעבר, בנימין נתניהו, בכל מחיר • ח"כ דודי אמסלם לא נותר חייב והשתלח בו בחריפות רבה • צפו בסערה (פוליטי)

יאיר גבאי | כיכר השבת |
העימות במליאה: סער נגד אמסלם (צילום: ערוץ כנסת)

לילות הפיליבסטר הארוכים במליאת הכנסת מאז השבעת ממשלת בנט-לפיד הפכו להיות דבר שבשגרה, שצפוי לנו גם הלילה (בין שלישי לרביעי). אמש, בשעת לילה מאוחרת, וכשחברי האופוזיציה עולים ומדברים איש איש על ענייניו ובלבד לנסות לתפוס את הקואליציה בקלקלה, ניסיון ששוב לא צלח, התקוטטו שניים שעד לא מזמן היו חברי מפלגה אחת וכיום רחוקים מאוד בתפיסותיהם: יו"ר תקווה חדשה, שר המשפטים וסגן רה"מ גדעון סער, והשר לשעבר, ח"כ דוד אמסלם, מהליכוד.

סער, שפרש מהליכוד טרם היציאה למערכת הבחירות האחרונה במטרה להקים את מפלגתו החדשה, תקף את חבריו לשעבר על התמסרות לראש הממשלה לשעבר, יו"ר הליכוד בנימין נתניהו, כזו שפוגעת בציבור: "שבעה וחצי חודשים לא הובא תקציב המדינה לא לאישור הכנסת, ואפילו לא לאישור הממשלה. התעללתם בדמוקרטיה. הסיבה היא אך ורק הרצון להפר הסכם שחתם עליו ראש הממשלה עם בני גנץ, ולגרור את המדינה לבחירות רביעיות - רק כדי לשרת את האינטרסים האישיים והופליטיים שלו. התנהגתם כמו סחבות. לא תגיעו רחוק בדרך הזו".

חלקו הראשון של העימות בין אמסלם וסער (צילום: ערוץ כנסת)

ח"כ דוד אמסלם, שישב בספסלי האופוזיציה, השיב לשר המשפטים: "למה לא ברחת?! הליכוד בנה אותך. אתה כפוי טובה וצבוע. אתה מדבר ובזמן הזה לא פרשת מהמפלגה, למה?! איפה היית כל הזמן הזה?!". יו"ר תקווה חדשה סער השיב: "הבעתי עמדה בקול ברור בנושא הזה, ובזמן אמת התפטרתי מוועדת החוקה, מחברותי בליכוד ומחברותי בכנסת. עשיתי את זה פעמיים - ב-2014 וב-2020".

שר המשפטים, לשעבר שר הפנים והחינוך מטעם מפלגת הליכוד, הקניט את אמסלם: "התנועה שאני הצטרפתי אליה שונה לחלוטין מזו שאתם מציגים עכשיו. אנחנו – בני בגין, שרן השכל, זאב אלקין ואני - מייצגים את הערכים המקוריים של הליכוד הרבה יותר טוב ממך". השר לשעבר השיב בזלזול: "בוודאי!".•

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר