אבל בחצר דאראג

טרגדיה: האברך שנפצע בתאונה בפולין נפטר מפצעיו

אבל כבד בבני ברק ובחסידות דאראג, לאחר שהלילה לאחר חצות נפטר האברך הרה"ח ר' יחזקאל דב מנדל ז"ל שנפצע קשות בתאונת דרכים בפולין בשבוע שעבר, בן 49 בלבד בפטירתו (דיין האמת)

שימי שפר | כיכר השבת |
(צילום: שאטרסטוק)

אבל כבד בבני ברק ובחצר חסידות דאראג, לאחר שהלילה לאחר חצות (רביעי), נפטר האברך הרה"ח ר' יחזקאל דב מנדל ז"ל שנפצע קשות בתאונת דרכים בפולין בשבוע שעבר, בן 49 בלבד בפטירתו.

המנוח נולד לאביו יבלחט"א הרה"ח ר' חיים מנדל, מחשובי חסידי ערלוי, ובצעירותו הוא למד והתחנך במוסדות ערלוי, עד אשר התקרב מאד לחצר הקודש דאראג ולאדמו"ר, אליו היה קשור מאד בכל נימי נפשו.

כזכור, בשבוע שעבר דווח ב'כיכר השבת' כי האברך שטס לפולין על מנת להצטרף למסע קברי צדיקים של הרבי, היה מעורב בתאונת דרכים קשה, זאת לאחר שהרכב בו נסע, יחד עם חבר נוסף התנגש בחוזקה במשאית, מה שהביא לפציעתו הקשה, ואף להטסתו ארצה לבית החולים תל השומר, שם הוא כאמור השיב הלילה את נשמתו ליוצרה למגינת לבם של רעייתו וילדיו, מכריו ובני משפחתו.

מכריו מספרים כי ר' יחזקאל היה אדם שהאיר פניו לכולם, שקבע עיתים לתורה, ומחסידי דאראג הבולטים בבני ברק שאהב תמיד לעזור ולסייע לכולם.

עוד הם מספרים כי לפרנסתו עבר המנוח אצל חמיו הרה"ח רבי מנחם צבי לונג, מתושבי שכונת רמת אלחנן בבני ברק, שם כולם הכירו אותו כאיש חסד עצום.

בפטירתו הותיר אחריו את רעייתו ושישה ילדים, כאשר רק אחד מהם הספיק להינשא, ילדים שנשארו כעת ללא אבא.

הלווייתו תצא בשעה 16:30 מביתו שברחוב טולידאנו 4 בבני ברק, דרך בית המדרש דאראג, שם צפוי האדמו"ר לשאת דברי הספד, לבית החיים ויז'ניץ, שם הוא יטמן.

תהא נשמתו צרורה בצרור החיים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר