"צריך לכבד" • צפו

כשאחמד טיבי תקף: "בת דתייה חייבת לקבל פטור"

חברי הקואליציה הצליחו להעביר היום יחד עם רע"מ, את חוק שירות ביטחון, ולבטל את הליך לביטול הפטור לבנות דתיות וחרדיות, מטעמי דת ואמונה • צפו בח"כ טיבי תוקף (אקטואלי)

אחמד טיבי, בנאומו היום (צילום: ערוץ כנסת)

ברוב של 55 תומכים, אישרה היום (רביעי) מליאת הכנסת את הצעת הארכת הוראת השעה שמאפשרת לצה"ל לבדוק את מידת דתיותה של נערה שהצהירה שהיא מקיימת אורח חיים דתי, ולפיכך מסרבת להתגייס, ואילו יימצא שעל פי הגדרות הצבא היא איננה דוברת אמת, היא תגויס. חבר הכנסת אחמד טיבי הצטרף לגינוי של הפוליטיקאים החרדים ותקף את רע"מ שתמכו בחוק.

"שמעתי את דברי חבר הכנסת בן צור בנוגע לחוק שירות ביטחון, לגבי אי מתן פטור לבנות דתיות לשרת בצבא, או כפי שאפשר לקרוא לזה, גיוס בכפייה".

עוד הוסיף טיבי: "אנחנו חברי הכנסת הערביים, לא נוהגים במשך השנים לא משתתפים בהצבעות האלו, חברי הכנסת של רע"מ שהשתתפו בחוק הזה, עשו טעות קשה. בדיוק כמו שמרצ מכשירה את אביתר, ואף אחד מהמפלגות לא צייץ".

"זו הייתה טעות קשה להצביע בעד גיוס בנות בכפייה, כשנכנסתי לכנסת, הגשתי חוק למתן פטור לשירות בצבא מסיבות פטור או אמונה, צריך לכבד את האמונה הזו, בנות דתיות שרוצות לזכות בפטור מסיבות אמונה, חייבות לקבל את זה", אמר טיבי.

צפו בווידיאו

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר