למשך 30 יום

מצב תברואתי ירוד: צו הפסקה למלון 'רויאל ים המלח'

בשל ליקויים תברואתיים במטבח מלון רויאל ים המלח ובבריכות, ולאחר שנערך במקום ביקורת כפולה, משרד הבריאות הודיע, כי ניתן למלון צו הפסקה זמני למלון למשך 30 יום (חדשות, בארץ)

בני סולומון | כיכר השבת |
מלונות בים המלח (צילום: Aharon Krohn/Flash90)

פרופ' מיכאל גדלביץ', רופא מחוז דרום, הורה היום (רביעי)על צו הפסקה מנהלי ל"מלון רויאל", ים המלח. וזאת בשל ליקויים תברואתיים שהתגלו במקום.

על פי הצו שיצא מטעם משרד הבריאות, במהלך השבוע האחרון בוצעו ביקורות תברואיות על-ידי צוות לשכת הבריאות בבית המלון רויאל ים המלח, חד עם נציגי הרשות המקומית, מועצה אזורית תמר. בביקורות נמצא מצב תברואי ירוד המסכן את בריאות הציבור.

לפני שלושה ימים, התקיים שימוע למלון רויאל ים המלח בו השתתפו: פרופ' גדלביץ', עו"ד סנדרה שראייר -- יועצת משפטית, גבי עפרי צפנת -- מנהלת המחלקה לבריאות הסביבה וגב' אורטל דומב - מפקחת בריאות הסביבה, וכמובן מנהלת המלון.

בשימוע הצהירה מנהלת המלון, כי תקלות בתחום תברואת מזון כבר תוקנו והבטיחה כי תפעל לתיקון הליקויים ותגיש דו"ח בנושא, במקביל הובטח, כי תופסק פעולות הבריכות והמטבח עד לתיקון הליקויים. על פי משרד הבריאות, הדו"ח לא הוגש, ופעילות המטבח והבריכות המשיכה.

בביקורת חוזרת שנערכה אתמול, נמצא על פי הדו"ח שהוגש ע"י פרופ' גדלביץ', כי המלון ממשיך לפעול באופן המסכן את בריאות הציבור.

הליקויים שנמצאו, היו בתברואת מוון, תקלות בהפעלת הבריכות, המרחצאות ומערכת מים חמים בכל המלון. ונמצא המלון פועל ללא רישיונות עסק ובניגוד לתקנות רישוי עסקים.

לכן, פרופ' גדלוביץ', הודיע כאמור היום להנהלת המלון, על הפסקה מידית של הפעילות במלון רויאל ים המלח לרבות מטבח, בריכות ומערכות מים. הצו יכנס לתוקף באופן מידי עם קבלת צו זה על ידי בעל העסק או מנהלו ויעמוד בתוקף 30 יום מיום נתינתו.

מנהלת המלון הגיבה לטענות ל-N12 ואמרה: "אנחנו אחרי הקורונה, נמצאים בתהליך שיקום המלון. אין מספיק עובדים, הם בחל"ת". כמו כן, היא הכחישה את הטענות לזוהמה הקשה בחדרים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר