חוק איחוד משפחות

נתניהו: לא ננהל כל מו"מ עם הקואליציה

"אין לי שום כוונה לנהל משא ומתן עם הקואליציה", כך אמר היום ראש האופוזיציה בנימין נתניהו, בנוגע להסכמות על החוק שמאיים על הקואליציה - חוק איחוד משפחות (חדשות, בארץ)

קובי אטינגר | כיכר השבת |
נתניהו, השבוע (צילום: הפייסבוק של נתניהו )

ראש הממשלה לשעבר וראש האופוזיציה בהווה בנימין נתניהו, נפגש עם ראשי האופוזיציה והבהיר להם, כי אין לו כל כוונה לנהל משא ומתן עם חברי הקואליציה, כך דווח הערב (רביעי) ב'כאן חדשות'.

משבר חוק איחוד משפחות נמשך ואין עדיין הבנות בין חברי הקואליציה, זאת לאור ההתנגדות החריפה של חברי מפלגת רע"מ וחלק ממפלגות מרצ והעבודה.

ראש הממשלה נתניהו אמר מוקדם יותר השבוע, כי הוא מוכן לנהל משא ומתן על החוק עם הקואליציה, זאת בתנאי שיקדמו את חוק יסוד ההגירה החדש של הליכוד, מה שאמור להחליף את חוק איחוד המשפחות.

דבריו של נתניהו השבוע (מתוך הפייסבוק)

על פי הדיווח, נתניהו נפגש היום עם ראשי האופוזיציה, ושם הוא אמר כי אין לו כל כוונה לנהל מו"מ רציני עם הקואליציה בנושא חוק איחוד משפחות.

"מבחינתנו", אמר נתניהו, מבחינתנו להצביע נגד החוק הזה, נתניהו היה נשמע נחרץ וסופי בדעתו. בנוסף, האשים נתניהו את חברי הקואליציה בכך שהקימו ממשלה עם הערבים והבהיר כי אין בכוונתו לסייע להם.

במקביל, השר זאב אלקין מנסה להשיג הבנות עם ראשי האופוזיציה ואף הציע מספר דילים, אך נתניהו כאמור לא מסכים לכך ולא נותן אור ירוק למהלך.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר