בשל האיומים

ראש המועצה האיזורית שומרון יאובטח

יוסי דגן, ראש המועצה האיזורית שומרון יאובטח בשל איומים מצד הימין הקיצוני המאוכזב מההסכם על מאחז אביתר. כעת הוא מוגדר כמאויים ברמה 6 - רמת האיום הגבוהה ביותר (ארץ)

יוני גבאי | כיכר השבת |
(צילום: Sraya Diamant/Flash90)

החל מהיום (חמישי) ראש המועצה האיזורית שומרון יוסי דגן יזכה לאבטחה צמודה ממשטרת ישראל, זאת בשל העובדה כי רמת האיום נגדו עומת על הרמה הגבוהה ביותר. כך על פי הפרסום בוואלה!.

על פי מידע מודיעיני שהגיע למשטרה, ישנן כוונות של גורמים בימין הקיצוני המנסים לפגוע בדגן, בשל אכזבתם מההסכם שנחתם עם הממשלה להסדרת היישוב 'אביתר'. במסגרת האבטחה, תקיים המשטרה סיורים של ניידות משטרה גם מסביב לביתו.

מוקדם יותר היום פורסם כי תושבי אביתר חתמו על הסכם לפיו הם יתפנו מבתיהם מרצון עד למחר, יום שישי, בשעה 16:00. במקביל, צה"ל יציב בישוב כוח שישמור על המקום.

כמו כן, מערכת הביטחון תפתח בהליך של סקר קרקע ואדמות שיוכרזו כאדמות מדינה ישובו לידי המתיישבים שעזבו את הישוב.

במהלך הלילה אישרו ראש הממשלה, נפתלי בנט, ושר הביטחון, בני גנץ, את ההסכם והבוקר הוא יוצא אל הפועל כאשר התושבים יחלו לארוז את החפצים מהבתים.

ראש המועצה האזורית שומרון, יוסי דגן, התייחס לחתימה ואמר: "התקבלה החלטה לא פשוטה עבור שני הצדדים. מתוך האתגר והקושי נצא מחוזקים יותר באביתר ובבניין הארץ. המתווה שסוכם הוא לא מתווה החלומות שלנו אולם כל צד בא בו לקראת השני למען אחדות ישראל בימים קשים אלו של פילוג בעם. ההסכם הזה מחייב אותנו לצעדים לא פשוטים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר