"נשמח לתבוע"

חקירה חדשה נגד נתניהו או נתונים שקריים?

בחדשות 12 טענו היום כי נפתחה חקירה על שיפוץ בית הזוג נתניהו בקיסריה בטענה שבכסף נבנה במרמה ג'קוזי, אלא שב'ליכוד' זועמים וטוענים כי אין ג'קוזי בבית בקיסריה (בארץ)

כיכר השבת |
הכתבה פורסמה ב-כ"א בתמוז תשפ"א | 01.07.21
(צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)

על פי הדיווח הערב (חמישי) , בחדשות 12 נפתחה חקירה בימים האחרונים בחשד למרמה בכל הנוגע לשיפוץ ביתו הפרטי של נתניהו. החקירה נפתחה ביחידה הארצית לחקירות הונאה אחרי שחומר הועבר מהיועמ"שית של משרד ראש הממשלה שלומית ברנע פרגו ליועמ"ש אביחי מנדלבליט ואחרי ישיבות ארוכות הוחלט להורות למשטרה לפתוח בחקירה.

החשד על פי הכתבה, שבמסווה של עבודות שיפוץ לצורכי ביטחון, חלק מהכסף שימש לרכישת ג'קוזי בסדר גודל של 50 אלף שקלים שהותקן בבית הפרטי של משפחת נתניהו. גורם אכיפה אמר ל'חדשות 12' כי בשלב הזה החשד לא מגיע לבני משפחת נתניהו, אך יחד עם זאת הם מאתרים כאן דפוס.

בשלב הראשון חוקרי המשטרה גבו עדויות מחשבים במשרד רה"מ אבל החקירה הזו רק בראשיתה. אותו גורם אכיפה אומר כי לא מדובר בתיק 5,000 אבל בהחלט יש כאן סיפור שדומה לתיק המעונות.

בליכוד זעמו על הפרסום ומיהרו להגיב בחריפות רבה: "לא יאומן! ערוץ 12, ערוץ התעמולה של השלטון, לא מפסיק לרגע לרדוף את האופוזיציה. הערב הם פתחו את המהדורה בפייק ניוז מוחלט וטענו שמתנהלת כביכול חקירה על התקנת ג׳קוזי על חשבון המדינה בבית משפחת נתניהו בקיסריה.

רק מה? מאז שהזוג נתניהו קנו את ביתם בקיסריה לפני כ-20 שנה לא הותקן בו שום ג׳קוזי ומובן מאליו שהמדינה לא השקיעה אפילו אגורה בדבר שלא קיים.

האם פרסום השקר הזה נועד להסתיר את המיליונים הרבים שמושקעים בימים אלה מכספם של אזרחי ישראל בבתיהם הפרטיים של בנט, גנץ ולפיד, במכפלות עצומות, לעומת עלויות סידורי הביטחון בבית רה״מ לשעבר בקיסריה?

כרגיל, ערוץ התעמולה לא ביקש אפילו תגובה טרם הפרסום השקרי. נשמח להגיש תביעות ענק נגד ערוץ 12 וגיא פלג על פרסום השקר הבוטה הזה".

נתניהו עצמו הגיב לאחר מכן ואמר "עוד הערב יגיש מטעמי עו״ד יוסי כהן מכתבי תביעה על הוצאת לשון הרע ודיבה נגד הערוצים 12, 13 ו-11, והכתבים גיא פלג ואביעד גליקמן, בסכום כולל של 500,000 שקל. הם פרסמו פרסום שקרי וכלל לא פנו קודם לכן לקבלת את תגובתנו".

לא נתפלא אם מקור הפרסום של שקר הוא הפרקליטות שמנסה לשווא להסיט את תשומת הלב מהקריסה הדרמטית של התיקים התפורים נגדי בבית המשפט, ולא נתפלא אם ערוצי התקשורת פרסמו שקר זה כדי להסתיר את המיליונים הרבים שמושקעים בימים אלה מכספם של אזרחי ישראל בבתיהם הפרטיים של בנט, גנץ ולפיד, במכפלות עצומות, לעומת עלויות סידורי הביטחון בבית רה״מ לשעבר בקיסריה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר