קידוש השם בגרמניה

בית ספר בנות של חב"ד בברלין העפיל למקום הראשון

התקשורת בגרמניה מדווחת בהתפעלות כי "בית הספר החכם ביותר בברלין", הוא בית ספר בנות של חב"ד בברלין, שהעפיל למקום הראשון בעיר הבירה בתוצאות בחינות הבגרות (בעולם)

בית הספר בברלין (צילום: הקהילה היהודית בברלין)

בית הספר של חב"ד בברלין בירת גרמניה, המופעל על ידי מוסדות חב"ד בראשותו של רב הקהילה היהודית בברלין הרב יהודה טייכטל, הגיע למקום הראשון בעיר בבחינות הבגרות שנערכו לתלמידים.

האירוע סוקר בהרחבה בכלי התקשורת המקומיים, שם ציינו כי למרות תקופת הקורונה בה בתי הספר היו סגורים, הלימודים במסגרת הלמידה מרחוק המשיכו כסדרם, ובכך הגיע בית הספר לתוצאה המרשימה, בפער גדול משאר בתי הספר בעיר.

"בית הספר החכם ביותר בברלין: מהו סוד ההצלחה?" - זו הייתה הכותרת באחד האתרים הגדולים בברלין, לכתבה שביקשה להתחקות אחר ההצלחה. בפתיח לכתבה, נכתב: "בית הספר היהודי המסורתי השיג את התוצאה הטובה ביותר בברלין. מה הופך את המוסד החינוכי הזה לבית הספר הטוב ביותר בברלין?".

"בית הספר החכם ביותר בברלין: מהו סוד ההצלחה?". כותרת הכתבה ב'ברלינר צייטונג'

"המודל המצליח של בית הספר היהודי המסורתי מבוסס על העברת ידע איכותית ובעיקר על למידה פרטנית", אומרת יאנה ארדמן מהקרן היהודית. לדברי ארדמן, תכני למידה מותאמים אישית: "בהתאם לרמת הכשירות של התלמידים ובתיאום הדוק בין מורים, תלמידים והורים".

לדבריה, התלמידים צלחו בהצלחה יתירה את בחינות הבגרות "למרות שנה יוצאת דופן עם תקופה חסרת תקדים של סגירת המוסדות בעקבות הקורונה. הוכחנו שלתמיכה פרטנית ולמחויבות המורים יש השפעה חיובית יותר על הלמידה".

נציין כי כבר בשנה הקרובה בית הספר והגן היהודי גן ישראל יעברו לקמפוס היהודי שהולך ונבנה בעיר, קמפוס ענק בגודל 8,000 מ"ר שצפוי לכלול את מוסדות החינוך, מרכז הקהילה, מקווה מפואר, בית תמחוי ועוד.

"בית הספר בנוי על שיטת לימוד ייחודית ופרטנית", אומר הרב יהודה טייכטל. "נגרם פה קידוש השם אדיר ואין לי ספק שהתוצאה המרשימה תשכנע הורים נוספים לשלוח את ילדיהם לבית הספר. הוכחנו שהשילוב של יהדות ומקצועיות הוא שילוב מנצח".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר