חילופי מהלומות

'ימינה': "מבחינת ביבי שהמדינה תעלה באש"

לאחר שחוק האזרחות נפל, בסיעתו של רה"מ בנט תוקפים את ראש האופוזיציה נתניהו: "מבחינתו, אם הוא לא בשלטון - שהמדינה תעלה באש" • 'הליכוד': "עסקה מושחתת" (פוליטי)

ישי כהן | כיכר השבת |
נתניהו ובנט (צילום ארכיון: שלומי כהן - פלאש 90)

שעה קלה לאחר שמליאת הכנסת הפילה הבוקר (שלישי) את חוק האזרחות שהגישה שרת הפנים, איילת שקד, בסיעת 'ימינה' בראשות ראש הממשלה, נפתלי בנט, תקפו בחריפות את ראש האופוזיציה, בנימין נתניהו.

בהודעת 'ימינה' נאמר: "האופוזיציה, בהובלת ביבי וטיבי, לא הצליחה להפיל את הממשלה, אבל יחד הם פגעו פגיעה ישירה בביטחון ישראל והפקירו את גבולותיה. ככה נראית פוליטיקה קטנה על חשבון אזרחי ישראל. זו הסיבה שהם באופוזיציה, ושם יישארו".

"מבחינת ביבי", תקפו ב'ימינה': "אם הוא לא בשלטון - שהמדינה תעלה באש. הממשלה הזו תתקן את מה שהוא וחבריו עשו".

מנגד, בסיעת 'הליכוד' השיבו כי: "עסקה מושחתת שנתפרה בחשכת הלילה בין בנט לפיד ושקד לבין רע"מ ומר"צ התרסקה הודות למאבק נחוש שניהלה האופוזיציה בראשות נתניהו.

נתניהו במליאת הכנסת, הלילה

"בנט ולפיד רצו לקנות שני קולות של רע"מ תמורת הכנסת אלפי אנשים שהיו מעמידים בסכנה את זהותה הציונית וביטחונה של מדינת ישראל".

"בעבר", הוסיפו בסיעתו של בנימין נתניהו: "דברים מסוג זה נכפו על ידי החלטות שיפוטיות. הפעם לא הייתה כל הצדקה לעסקת השוחד שנדחתה על ידי הכנסת.

"הליכוד דורש מהממשלה לעשות את המעשה הציוני ההכרחי והנכון שנהנה מרוב עצום בכנסת ולהעביר מיד את חוק יסוד ההגירה. החוק מהווה פתרון כולל ואמיתי לאתגר איחוד המשפחות, המסתננים והמהגרים הבלתי חוקיים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר