וריאנט 'דלתא'

העוזרת הפרלמנטרית נדבקה בקורונה, הח"כ נכנס לבידוד

למרות שכבר חוסנה, העוזרת הפרלמנטרית של חבר הכנסת רם שפע, אומתה כנושאת את נגיף הקורונה. הפעם האחרונה בה שהתה במשכן הכנסת, יום ראשון האחרון (חדשות בארץ)

שלומי מלוביצקי | כיכר השבת |
ח"כ רם שפע (צילום: פלאש 90)

היועצת הפרלמנטרית של חבר הכנסת רם שפע מ'יש עתיד' נדבקה בקורונה ונכנסה לבידוד, זאת למרות שחוסנה כבר. בכנסת יערכו חקירה אפדימולוגית.

על פי דיווח העוזרת, הפעם האחרונה בה שהתה במשכן הכנסת הייתה ביום ראשון ה-4 ביולי. בהודעה שהוציא קצין הכנסת ניצב גריף, הונחה כי כל מי ששהה בקרבתה, אם חוסן אינו זקוק לבידוד, אך מומלץ שיערוך בדיקת קורונה אחר 72 שעות, מי שלא חוסן ובא בקרבתה הונחה להישאר בבית בבידוד עד להנחיות נוספות של משרד הבריאות.

חבר הכנסת רם שפע עדכן אחר פרסום ההודעה כי נכנס לבידוד עצמי, "ממשיך יחד עם חבריי לקואליציה לתפעל את ענייני היום מרחוק".

כזכור, משרד הבריאות הודיע אמש כי בשבועות האחרונים נרשמה ירידה במועילות החיסון נגד נגיף הקורונה במניעת הדבקה ל-64% ובמניעת מחלה עם תסמינים ל-64%.

על פי הודעת משרד הבריאות, החל מה-6 ביוני, יש ירידה במועילות החיסון במניעת הדבקה ל-64% ובמניעת מחלה עם תסמינים ל-64%. הירידה נצפתה בו-זמנית עם התפשטות ווריאנט דלתא בישראל.

עם זאת, הדגישו בכירי משרד הבריאות, מועילות החיסון במניעת אשפוזים ותחלואה קשה בנגיף הקורונה נאמדת ב-93%.

קבינט הקורונה צפוי להתכנס היום שוב ולהודיע על מגבלות חדשות. ביממה האחרונה אותרו בישראל 501 חולי קורונה חדשים - שיא חדש שנרשם מאז חודש ניסן. כמו כן, נרשמה עליה גם באחוז הבדיקות החיוביות העומד על 0.7%. במהלך היממה האחרונה בוצעו 72,896 בדיקות.

73 חולי קורונה מאושפזים בבתי החולים, 33 מאושפזים במצב קשה - ירידה מאז הנתונים של אמש, מתוכם 17 מחוברים למכונות הנשמה. 16 חולים מאושפזים במצב קריטי.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר