בעיכוב של חודש

הקואליציה תנסה להקים את ועדות הקבע - ללא הסכמת האופוזיציה

הוועדה המסדרת תדון ביום ראשון בהצעות להקמת ועדת הכנסת הקבועות, שלא קיימות גם חודש לאחר ההשבעה • העיכוב נוצר במטרה להגיע להבנות בין הקואליציה לאופוזיציה, אך הקואליציה התייאשה (פוליטי)

רפאל כהן | כיכר השבת |
(צילום: יונתן זינדל פלאש 90)

הוועדה המסדרת, בראשות יו"ר הקואליציה עידית סילמן מימינה, ישבה שעות ארוכות, ביום ובלילה, מאז השבעה ממשלת בנט-לפיד. חברי האופוזיציה, בעיקר מטעם סיעות הימין שבה, מושכים את דיוני הוועדה בכל הצעה שעולה, גם זוטרה.

פעילות הוועדה המסדרת, המשמשת כמחליפת ועדת הכנסת בימים בהם קיימת ממשלת מעבר, גם חודש לאחר השבעת הממשלה הינה דבר חריג. עם זאת, הקמת ועדות הקבע - בהן ועדות הבריאות, ביקורת המדינה, החינוך והפנים - מתנהלת בדרך כלל בהסכמת כלל סיעות הבית, קואליציה ואופוזיציה.

קטטות בוועדה המסודרת (ערוץ הכנסת)

גם הפעם ניסו הצדדים להגיע להסכמות על הוועדות ומי יעמוד בראשן. את הקואליציה יצגו עידית סילמן מימינה, בועז טופורובסקי מיש עתיד והשר זאב אלקין מתקווה חדשה, בעוד שאת האופוזיציה יצגו יריב לוין ודוד ביטן מהליכוד.

אך לאחר זמן רב של דיונים, וכשנראה שהכל ממשיך להתעכב, החליטה הקואליציה להעלות את הקמת ועדות הקבע, כולל העומדים בראשן, גם מבלי שהגיעו להסכמות עם האופוזיציה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר