"צעדים מוחשיים"

ארה"ב מברכת על חימום היחסים עם ירדן

ארצות הברית בירכה הלילה על ההבנות שהושגו בין ישראל לירדן בפגישה בין ראש הממשלה נפתלי בנט למלך עבדאללה בפגישה הסודית שלהם לפני כמה ימים בירדן (פוליטי מדיני)

(צילום: שאטרסטוק)

ארצות הברית בירכה הלילה על ההבנות שהושגו בין ישראל לירדן בפגישה בין ראש הממשלה נפתלי בנט למלך עבדאללה בפגישה הסודית שלהם לפני כמה ימים בירדן.

על פי הדיווחים, המדינות סיכמו על אספקת עוד 50 מיליון קוב מים השנה מישראל לירדן, וכן על הגדלת היקף הסחר בין ירדן לרשות הפלסטינית.

"ארצות הברית מברכת על ההודעה לפיה ישראל והממלכה הירדנית ההאשמית הסכימו לסכם הסכמי סחר המחזקים את שיתוף הפעולה האזרחי בין שתי המדינות וגם יתמכו בעם הפלסטיני בכך שיאפשרן הגברת הסחר בין ירדן לרשות הפלסטינית", נמסר ממחלקת המדינה בוושינגטון.

"אלה צעדים מוחשיים אלה המקדמים את היציבות האזורית. אנו מברכים את המלך עבדאללה ואת שר החוץ ספאדי מירדן ואת ראש הממשלה בנט ושר החוץ לפיד מישראל על הסיכומים הללו", לשון הודעת מחלקת המדינה.

כזכור, אתמול נחשפה הפגישה בין בנט לעבדאללה, זוהי פגישה ראשונה בין מלך ירדן לראש ממשלת ישראל מזה כחמש שנים והיא נערכה בחשאיות וסודיות רבה. הפגישה נערכה על אדמת ירדן בארמון בעמאן.

יצוין, כי יחסי ירדן וישראל בעליות ומורדות בשנים האחרונות כשבסוף שלטונו של נתניהו שרר נתק מוחלט בין הצדדים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר