יעבור לפוליטיקה?

בתקופת הצינון: ראש המוסד היוצא מצא ג'וב

ראש המוסד היוצא יוסי כהן זוכה לפופולריות גבוהה בציבור הרחב, ומתברר שגם בקרב הקהילה העסקית העולמית, בזמן שהוא ממתין שיסתיים ה'צינון', הוא קיבל ג'וב נחשק (חדשות)

קובי אטינגר | כיכר השבת |
יוסי כהן לצד נתניהו (צילום: קובי גדעון / לע"מ)

ראש המוסד היוצא, הנחשב למקורבו של ראש האופוזיציה בנימין נתניהו, נמצא כעת בתקופת צינון, עד שיוכל להתמודד בבחירות לישראל, בינתיים, הוא קיבל תפקיד חדש.

על פי 'גלובס', כהן, מונה לתפקיד מנהל מנהל הפעילות בישראל של קרן ההון סיכון 'סופטבנק', של המשקיע היפני מאסאיושי.

"הסיבה לבחירתו של כהן, היא בשל היותו דמות מוכרת ואהובה בישראל, למרות שאינו מגיע מרקע של השקעות. ראש המוסד לשעבר נחשב כבעל יכולת לחבר יזמות ישראלית וטכנולוגיה ולפתוח דלתות בכל חברה, ממשלה או רשות ציבורית", הוסבר בדיווח ב'גלובס'.

עוד נכתב בדיווח: כי "כהן ינהל את הפעילות של סופטבנק בישראל, יאתר חברות להשקעה, ויסייע להן במציאת שווקים עולמיים בדגש על אסיה. כהן צפוי לעבוד בשיתוף צוות ההשקעות של סופטבנק אירופה והמזרח התיכון המנוהל מלונדון בידי יאני פיפיליס. הוא יהיה חבר בקרן ההשקעות השנייה שגייסה הקרן בהיקף של 30 מיליארד דולר, ולא יבצע השקעות מהקרן הראשונה בה בין המשקיעות גם קרן העושר הסעודית".

כידוע, כהן נחשב מקורב מאוד ליו"ר האופוזיציה בנימין נתניהו ואף סומן על ידי יו"ר הליכוד כיורשו בפוליטיקה. מלבד זאת הוא זוכה לתמיכה ציבורית רחבה.

המוסד נפרד מיוסי כהן; "תודה מעומק הלב" (צילום וידאו: עומר מירון )

בסקר שפורסם ב'חדשות 12' לסיכום כהונת ראש הממשלה, עלה כי יוסי כהן הוא המועמד המוביל מכולם לירש את נתניהו במפלגת הליכוד.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר