"ברוך שפטרנו"

הגר"מ מאזוז במתקפה חריפה כנגד הביטאון 'יתד נאמן'

במהלך שיעורו השבועי בבני ברק, הגאון רבי מאיר מאזוז, ראש ישיבת כיסא רחמים התבטא בחריפות. "פעם היינו מנויים עליו והתפטרתי ממנו, כי ראינו שהכל בלוף" • צפו (חדשות חרדים)

שלומי מלוביצקי | כיכר השבת |
הגר"מ מאזוז (צילום: פלאש 90)

ראש ישיבת 'כיסא רחמים' הגאון רבי מאיר מאזוז, במתקפה חריפה נגד ביטאון מפלגת 'דגל התורה: "עיתון 'יתד נאמן', ברוך שפטרנו מעונשו... פעם היינו מנויים עליו והתפטרתי ממנו, כי ראינו שהכל בלוף".

הדברים נאמרו בעת שיעורו השבועי בבני ברק, הוא המשיך ותקף: "רק הרבנים שלהם הם רבנים, ואילו הרבנים שלנו לא שווים כלום, הרב עובדיה בעיניהם לא יודע ללמוד, האדמו“ר מליובאוויטש... ה‘ יצילנו...".

כזכור, במשך שנים עלו טענות כנגד הביטאון שלדעת רבים לא כיבד מספיק את הרב עובדיה יוסף זצוק"ל וגימד את תאריו ככל האפשר. טענות נוספות עלו בנוגע להתעלמות מגדולי ישראל אחרים שאינם משתייכים למחנה הפוליטי של יתד נאמן.

הרב מאזוז מרבה לדבר בשיעורו השבועי על ענייני היום, בשבוע שעבר תקף בחריפות את ממשלת בנט-לפיד וטען, כי כל עוד הממשלה הנוכחית מורדת באלוקיה, אין למדינה זכות קיום, בדבריו אמר: "הרפורמים הם אויבי ה' - כל הממשלה הזאת ככה. רוצים לתת בכותל המערבי מקום לרפורמים, רוצים שהאוטובוסים יפעלו בשבת, למדינה הזאת אין טעם לקיום שלה. ישראל מרדה באלוקיה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר