הכוורת מתבהרת

ראש המל"ל הבא: הד"ר איל חולתא, לשעבר בכיר במוסד

רה"מ בנט הכריז על מחליפו של מאיר בן שבת, שיסיים את תפקידו בקרוב, אחרי שהיה קרוב לנתניהו • הד"ר חולתא היה ראש האגף לתכנון אסטרטגי ומדיניות במוסד וזכה בפרס ביטחון ישראל (ביטחוני)

רפאל כהן | כיכר השבת |
הד"ר איל חולתא, ראש המל"ל הנכנס (צילום: ללא קרדיט)

ראש הממשלה נפתלי בנט ממשיך למנות את אנשי אמונו לתפקידים הרבים הנמצאים סביב ראש ממשלה בישראל. חודש לאחר שהושבע לראש הממשלה ה-13, החליט בנט למנות את הד"ר איל חולתא ליועץ לביטחון לאומי וראש המל"ל.

בהודעה שמסרה לשכת ראש הממשלה, חולתא כיהן בשורה של תפקידים ניהוליים בכירים במוסד, בהם ראש האגף לתכנון אסטרטגי ומדיניות וראש אגף הטכנולוגיה. במסגרת תפקידים אלו היה אמון על קידום קשרים מדיניים אסטרטגיים חיוניים למדינת ישראל וביטחונה, וכן על פיתוח מענים טכנולוגיים לצורכי הארגון, בחזית רחבה של תחומים. במהלך שירותו רב הימים במוסד, שארך 23 שנים, זכה איל בפרס ביטחון ישראל.

רה"מ נפתלי בנט. ממשיך למנות (צילום: מארק ישראל סלם, פול )

ראש המל"ל הנכנס הוא בן 45 בלבד, נשוי ואב לשלושה, בעל דוקטורט בפיזיקה מאוניברסיטת ת"א ותואר שני במנהל ציבורי מאוניברסיטת הרווארד. בוגר תכנית 'תלפיות' של צה"ל להכשרת מנהיגות טכנולוגית באוניברסיטה העברית.

עם אישור שרי הממשלה את המינוי, ייכנס הד"ר חולתא לתפקידו ויקיים חפיפה סדורה עם ראש המל"ל היוצא, מאיר בן שבת, שביקש מרה"מ בנט לסיים את תפקידו.

ראש המל"ל הקודם, בן שבת עם משלחת ישראל וארה"ב בבחריין (צילום: איתי בית און וחיים צח/ לע"מ)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר