במאהל הבדיקות

המחדל בנתב"ג: גנץ והורוביץ סיירו במקום

בשל הביקורת הציבורית הנוקבת נגד מחדל נתב"ג, שרי הביטחון והבריאות, סיירו היום במאהל הבדיקות המוקם בימים אלו בנתב"ג • "נמשיך לקדם מדיניות דיפרנציאלית"; צפו (ארץ)

דוד הכהן | כיכר השבת |
במהלך הסיור בנתב"ג (צילום: טל עוז / משרד הביטחון • צילום תמונות: לע"מ)

שר הביטחון, בני גנץ, ושר הבריאות, ניצן הורוביץ, ערכו הבוקר (שני), סיור במאהל הבדיקות המוקם בנתב"ג, ע"י משרד הביטחון, בשיתוף משרד הבריאות ומשרד התחבורה.

שר הביטחון גנץ אמר בסיור: "היכולת שלנו להשאיר את שערי המדינה פתוחים ומבוקרים לצד הישמעות של האזרחים להנחיות - תאפשר למדינת ישראל, להגן על עצמה מפני המקור המרכזי שבו מוטציות עשויות להיכנס לפתח מדינת ישראל".

"מערכת הביטחון", הוסיף גנץ, "תמשיך לפעול בכדי לסייע בהתמודדות מול מגפת הקורונה. נמשיך לקדם מדיניות דיפרנציאלית - ירוק וטוב לו, אדום ונעזור לו. מקומות שיהיו אדומים, אנחנו במערכת הביטחון בתיאום עם משרד הבריאות, נדע לבוא ולסייע ככל שנדרש. אבל בואו נשמור על עצמנו ירוקים ועם התנהגות נכונה ושיתוף פעולה אני מאמין שניתן לעשות זאת."

שר הבריאות הורוביץ הסביר במהלך הסיור: "הכפלנו את מספר עמדות הבדיקה ונפטרנו מהתורים והעומסים. האוהל הזה שהוקם על ידי משרד הביטחון ושר הביטחון גנץ ייתן מענה לקראת עומס הטיסות הצפוי בחודשים הקרובים. אני שמח על שיתוף הפעולה בין המשרדים והוא ימשך".

"סגרו גם את הפרצה שאפשרה לטוס למדינות אסורות. קבענו קנסות על מי שיטוס למדינה אדומה והצבנו פקחים בשטח. שיפרנו משמעותית את מערך הבדיקות, והיום כל מי שנבדק מקבל תשובה תוך פחות מיום. קבענו גם בידוד לכל נוסע עד קבלת תשובה. הפיקוח על הכניסות והיציאות מישראל הוא קריטי. זה מה שיאפשר לנו לשמור על שגרת החיים בתוך ישראל. לכן אנחנו שמים על נתב"ג דגש גדול".

הורוביץ סיפר על מחדל החיסונים ואמר: "הקדמנו את משלוח החיסונים מפייזר, וכבר היום אפשר לחזור להתחסן. אני קורא לכולכם, כל מי שלא מחוסן, מגיל 12 ומעלה - צאו להתחסן. זו אחריות אישית של כל אזרח, וזו אחריות לאומית."

יצוין, כי את השרים ליוו מנכ"ל רשות שדות תעופה יעקב גנות, פרויקטור הקורונה בנתב"ג רוני נומה, הממונה על ההתגוננות במערכת הביטחון משה אדרי, סמנכ"ל וראש מנה"ר במשרד הביטחון אבי דדון וראש אגף הנדסה ובינוי במשרד הביטחון ארז כהן.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר