נאום הפיסטוקים • צפו

אמסלם לגלג: הכניסו לכנסת 30 עובדים זרים

חבר הכנסת דוד אמסלם, עלה לדוכן במליאה וסיפר כי פעם בשעה וחצי ניגש אליו ח"כ חדש; "הכניסו פה 30 עובדים זרים, כדי שהשרים יוכלו לאכול פיסטוקים, זה עולה לנו 60 מל"ש" • צפו (ארץ)

יוני גבאי | כיכר השבת |
דוד אמסלם (צילום: ערוץ כנסת)

חבר הכנסת דוד אמסלם, נאם במליאה וכינה את הממשלה "ממשלת הפיסטוקים", וזאת בשל החוק הנורבגי המורחב, העולה למדינה 200 אלף שקלים ליום, "כדי שהשרים יוכלו לאכול פיסטוקים", כדברי אמסלם.

אמסלם סיפר: "לפני כאיזה שעתיים הייתי בפארסה (האזור האחורי של מליאת הכנסת. י"ג) של הכנסת, ניגש אליי בן אדם ואומר לי 'נעים מאוד', שאלתי אותו רק רגע, אתה עובד בכנסת או אתה מהנורבגי, הוא אמר לי אני חדש מהנורבגי".

"אמרתי לו", המשיך אמסלם לספר, "מצטער אבל כל שעה וחצי ניגש אליי בן אדם, אני לא יודע אם הוא עובד בכנסת, או אורח או חבר כנסת, תראו איזו בדיחה עשיתם הכנסתם לפה 30 עובדים זרים, איזה בזבוז כסף".

"אתם בבית, תראו את שולחן הממשלה הריק, אסביר לכם מה קורה, עכשיו אלקין נמצא בבית ואוכל גלידה עם אשתו, גדעון סער מנדנד את דוד, איילת שקד אוכלת פיסטוקים עם בעלה ומתן כהנא כמובן עושה ספורט ואיווט ליברמן רואה ספורט וכן הלאה וכן הלאה".

"אין לי בעיה עם זה" , הבהיר אמסלם, "אבל תדעו אתם שבבית, שאתם משלמים על החגיגה הזו 60 מיליוני שקלים, כדי שהם יאכלו פיסטוקים".

צפו בווידיאו

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר