ירוץ לראשות הממשלה?

אמסלם: "בצניעות אני עולה כמעט על כולם"

חבר הכנסת דודי אמסלם מהליכוד אמר כי הוא לא חושב שהוא לא יכול לשמש בתפקיד ראש ממשלה, אבל כנראה לא ירצה לקחת על כתפיו כי מדובר בתפקיד שהוא "כפוי טובה" (פוליטי)

יוני גבאי | כיכר השבת |
(צילום: אוליבייה פיטוסי, פלאש 90)

ח"כ דוד אמסלם מהליכוד אמר היום (רביעי) בריאיון לרדיו 103FM כי הוא לא חושב שהוא לא מוכשר מספיק בכדי להיות ראש ממשלה.

"אני בנשמה שלי פקיד, במשך 25 שנה הייתי שותף לבניית כל התשתיות בירושלים אני איש עשייה. אני יודע לקבל החלטות. לגבי היכולת אני לא צריך לקבל פידבק או ציונים, אני יודע מה אני שווה" אמר. "אני לא חושב שאני לא יכול להיות ראש ממשלה, אני לא נופל מאף אחד אחר. בצניעות, אני עולה כמעט על כולם. אבל להיות שליח ציבור ברמה הזו בישראל זו כפיות טובה ולכן אני לא מוכן לשלם את המחיר".

על התנהלותה של הקואליציה אמר אמסלם "אני הייתי יו"ר הקואליציה והשר המגשר, נהגתי בהם ברוחב לב. הם אכזריים, שחצנים ומתנשאים, אז מה נשאר לי לעשות? אמרתי להם שייקחו את זה כתקדים, פעם הבאה, אנחנו נתנהג פי 10. שיעתרו לבג"ץ".

במענה לביקורת שהוצפה נגדו על 'דברי אלימות' במשכן הכנסת אמר אמסלם "מה זה סגנון? תגדיר לי מה זה ואני אענה. אני מדבר בעברית תקנית. יש נטייה בכנסת לחשוב שאם הם עושים עלינו סיבוב זה יגמר בזה, עוד אתמול הם ביקשו שנוותר בנושא ההסתייגויות, אז אני אומר להם לא. נגמר. זה שאתם מתנשאים ויהירים וצפונבונים, אנחנו לא נוותר לכם גם אם תלכו לעיתונות ולבג"ץ. אני לא סופר אף אחד, לא מעניין אותי מה אומרים או כותבים, אני לא אוותר להם".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר