משעשע במיוחד

מרגי מציע: "השימוש בבימבה ייאסר בצהרי שבת"

כדי לשמר את אורך הדיונים בוועדות ובמליאה, סיעות הימין באופוזיציה מגישות אלפי הסתייגויות והצעות לתיקונים להצעות חוק • אחת מהן היא של ח"כ יעקב מרגי, ובה הבימבה חוברת לטשולנט (מעניין)

(צילום: שאטרסטוק)

הלילות הלבנים בכנסת, שנעדרו מחיינו חודשים רבים בשל מערכות הבחירות הרציפות, חזרו ובגדול עם הקמת ממשלת בנט-לפיד. כמעט בכל שבוע חברי הקואליציה והאופוזיציה נדרשים להישאר במשכן או סמוך לו כמה ימים רצופים, להצבעות המגיעות עד שעות הבוקר.

הדרך לשמר את יכולת הפיליבסטרים עוברת בהגשת אלפי הסתייגויות ותיקונים לכל סעיף וסעיף עליו דנים, כך בוועדות חייבים לעבור על הכל, ובמליאה מושכים עוד זמן.

בין ההצעות אותן הגישה האופוזיציה ישנה אחת משעשעת במיוחד של ח"כ יעקב מרגי מש"ס, ומכונה "חוק הבימבה".

על פי ההצעה, שלכאורה צריכה להיכנס ל"חוק למניעת מפגעים", הרכב בעל ארבעת הגלגלים לילדים, שהירידות השונות גורם לרעש, ייאסר לשימוש בכל יום בין 14:00 ל-16:00, ובשבת מסיום אכילת הטשולנט עד תחילת סעודה שלישית, זמנים המכונים "שלאפשטונדה".

ההצעה מפרטת קנסות אילו האזרחים יפרו את החוק החשוב: אילו ילד ישוב על אותה עבירה פעמיים הוא ישאר כיתה, ארבע פעמיים הבימבה כבר תוחרם והילד לא יוכל להשתתף בטיולי בית הספר במשך שנה.

גם על ההורים יוטלו עיצומים: מפעם שלישית ומעלה רכבו האישי של ההורה יושבת למשך שבוע. על פי ההצעה של מרגי במקרה בו ימצאו יותר מעשרה ילדים שיסעו באותה הרשות המקומית הרי שעליה להפוך את כל הירידות בשטחה ל..עליות.

הקנסות שיוטלו על הציבור יועברו לסלילת "מסלולי בימבה באורך מלא".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר