ראש הממשלה שוחח עם נשיא דרום קוריאה

ראש הממשלה, נפתלי בנט, שוחח היום, עם נשיא דרום קוריאה, מון ג'יאה-אין. הנשיא מון ברך את ראש הממשלה בנט לרגל כניסתו לתפקיד ושוחח עמו על קידום היחסים (מדיני)

(צילום: לע"מ)

ראש הממשלה, נפתלי בנט, שוחח היום (שישי), עם נשיא דרום קוריאה, מון ג'יאה-אין. הנשיא מון ברך את ראש הממשלה בנט לרגל כניסתו לתפקיד ומסר את מיטב ברכותיו להמשך היציבות החברתית והשגשוג בתקופת כהונתו.

כמו כן, ביקש הנשיא מון מראש הממשלה למסור את ברכתו לנשיא המדינה, יצחק הרצוג, שנכנס לאחרונה לתפקידו, והביע את רצונו לחזק את הידידות בין שתי המדינות באמצעות תקשורת איתנה עם ראשי המדינה בישראל.

השניים שוחחו על קידום האינטרסים ההדדיים של המדינות, בהם המאמצים המשותפים למאבק בנגיף הקורונה ושיתופי הפעולה הכלכליים.

רה"מ בנט והנשיא ג׳יאה-אין ביטאו הערכה הדדית לעסקת חילופי החיסונים שנערכה בתחילת החודש, אשר מהווה דוגמא מיטבית לשימוש יעיל בחיסונים שמספרם מוגבל. המנהיגים סיכמו להמשיך בשיתוף הפעולה ביחס לחיסוני הקורונה.

כמו כן, רה"מ והנשיא שוחחו על הסכם הסחר החופשי בין המדינות, אשר מניח את הבסיס לחיזוק הקשרים הכלכליים ההדדיים ולקידום השקעות הדדיות, וסיכמו לפעול באותה הרוח למען מימוש ההסכם.

בנוסף, שני הצדדים הסכימו על המשך הרחבת שיתוף הפעולה בתחומי הטכנולוגיה התעשייתית, טכנולוגיית המידע, תקשורת ופיתוח סטארט-אפים.

רה"מ והנשיא סיכמו להמשיך ולנהל קשר הדוק כדי לחזק את שיתוף הפעולה הידידותי בין דרום קוריאה לישראל.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר