לקראת צאת הצום

יו"ר הכנסת: 'נכשלתי בזה בעבר, צריך לכבד'

מאז שמיקי לוי נבחר לתפקיד יו"ר הכנסת, ומאז החל להתנהג בממלכתיות, הקריאות שלו להתנהג כמוהו, נתקלו באדישות, כי חה"כ זכרו את התנהגותו בעבר, כעת הוא מנסה לתקן (בארץ)

קובי אטינגר | כיכר השבת |
מיקי לוי, שבוע שעבר (צילום: ערוץ כנסת)

יושב ראש הכנסת הנוכחי, חבר הכנסת מיקי לוי, מ'יש עתיד', שהיה ידוע בהתנהגות לא מכובדת, כשהיה בספסלי האופוזיציה, קורא כעת לחברי האופוזיציה, להתנהג בממלכתיות.

לוי, פרסם בשעה האחרונה (ראשון) - לקראת צאת צום תשעה באב, ציוץ ברשת החברתית טוויטר, בו הוא פנה לחברי הכנסת.

"רגע לפני סיומו של יום האבל הלאומי הזה שהוא גם יום של חשבון נפש, זו הזדמנות טובה לפנות שוב לחברי הכנסת ולבקש: בואו ננהל את הוויכוחים בינינו באופן מכבד. כמי שכשל בזה בעבר, אני מבקש מעצמי ומכולנו שנעשה מאמץ"

"אנחנו חברים בבית הנבחרים של המדינה היהודית עליה חלמו דורות של יהודים שלא זכו לה. בואו נזכור את זה רגע לפני שאנחנו תוקפים ועולבים. בואו נפעל כדי לשמש דוגמה לציבור שמסתכל עלינו. יש לנו אחריות והשפעה", סיים לוי.

כזכור, ביום שלישי האחרון, יו"ר הכנסת ח"כ מיקי לוי אמר בוועדת הכנסת: "בחודש האחרון עשיתי מאמצים גדולים לפשר בין הצדדים. אף שזה לא בדיוק התפקיד שלי, נטלתי את משימת הגישור. במוצאי שבת הזמנתי את שני הצדדים לפגישת גישור. הרגשתי אכזבה גדולה כשלא הצלחתי. אני עדיין מושיט יד, וישנם הצעות. יש לי ויכוחים עם חבריי לקואליציה, אני לא אוהב את המצב. אני עדין מנסה להשיג ועדה נוספת".

מיקי לוי, בשבוע שעבר (ערוץ כנסת)

"כיו"ר הכנסת", הוסיף לוי, "לא יכולתי לתת למצב כזה שהבניין מתפקד חודש ימים ללא ועדות. הוועדות הינם הלב הפועם של הפרלמנט הישראלי. לוי פנה לאורבך ואמר, אנחנו סומכים עליך שתנתב את הוועדה הזו בשום שכל".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר