צעד לפני כולם • צפו

הקרב על 'הליכוד': נתניהו מגייס מתפקדים

יו"ר האופוזיציה צפוי להקדים את הבחירות המקדימות לראשות 'הליכוד' ולקיים אותן בהקדם. מנגד בכירים בליכוד מתנגדים. אמש פתח נתניהו בקמפיין מתפקדים שירשם על שמו (פוליטי)

שלמה מן | כיכר השבת |
(צילום: דוברות הליכוד)

בעוד הממשלה החדשה מדשדשת, במפלגת 'הליכוד' יוצאים למפקד גדול בחודש הקרוב להרחבת שורות המפלגה. בסרטון שפרסם אמש (שלישי), קרא יו"ר המפלגה וראש הממשלה לשעבר, בנימין נתניהו, לאזרחי ישראל להתפקד למפלגה בהנהגתו. בכך למעשה פתח נתניהו קמפיין מתפקדים משלו לליכוד, כאשר מי שיצטרף דרך הלינק שהפיץ יירשם למעשה על שמו.

"אזרחי ישראל, יש רגעים שאסור להחמיץ", אמר נתניהו. "אני מזמין אתכם לנצל את ההזדמנות ולהשפיע על החיים שלכם ושל המדינה שלנו. הליכוד היא המפלגה הדמוקרטית הגדולה ביותר בישראל ואולי היחידה, חברי הליכוד הם אלה שבוחרים את חברי הכנסת ואת הנושאים שחשובים להם. תוכלו להצטרף ולבחור את הנושאים החשובים לכם ולקבוע מי ינהיג אתכם ואת המדינה בהמשך".

ההערכות הן, כי נתניהו צפוי להקדים את הבחירות המקדימות לראשות הליכוד ולקיים אותן בהקדם. הוא עתיד להתמודד גם על מועד הבחירות מול בכירים אחרים במפלגה, כמו ישראל כ"ץ וניר ברקת, שמסרבים לקדמן וככל הנראה מקווים שעד למועד הבחירות נתניהו יחליט בעצמו לפנות את הזירה הפוליטית או שמעמדו בציבור ייחלש.

צפו בוידאו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר