חנן בן ארי נבחר ל"מחבר השנה" של אקו"ם

הזמר והיוצר המצליח, חנן בן ארי, זכה בפרס "מחבר השנה" של ארגון אקו"ם על הצלחתו בשנה האחרונה והודיע כי יתרום את כל כספי הפרס לאמנים בתחילת דרכם (חדשות המוזיקה)

נתנאל לייפר | כיכר השבת |
(צילום: אורטל לביא)

הזמר והיוצר המצליח, חנן בן ארי ממשיך לקטוף גם השנה פרסים ושבחים כשאמש (שלישי), הוא קיבל את ההודעה על זכייתו בפרס "מחבר השנה" של אקו"ם.

בן ארי כתב בתגובה בדף הפייסבוק שלו, "תודה לאקו״ם ולוועדה שבחרה. הפרס הזה מוקדש לכל החולמות והחולמים. את כספי הפרס אשמח לתרום ליוצרים שמגייסים את הכסף בהדסטארט, בדיוק כמו שאני התחלתי, בדיוק כמו שאתם האמנתם ותמכתם בי, שום דבר לא מובן מאליו. שום דבר".

בן ארי הפך בשנים האחרונות לאחד היוצרים החשובים בישראל. קולו הייחודי הן מבחינת השירה והן מבחינת הכתיבה הנוקבת ומלאת האמוציות והרגש הדתי והאישי כבשה את האוזן הישראלית ורק לאחרונה הוא מילא את קיסריה בסדרת הופעות רצופה.

בפרס למפעל חיים זכתה גם הזמרת והיוצרת אתי אנקרי, שרק לאחרונה עוררה סערה לאחר שביקשה לערוך מופע נפרד לנשים בלבד בשל רצונה שלא להופיע במעורב, אך המופע בוטל על ידי האולם בשל חשש לתביעות כנגד אפלייה.

בוועדת הפרס של אקו"ם היו חברים הזמרים והיוצרים יזהר אשדות ודני רובס, אשת התקשורת לבנת בן חמו, והמלחינים והכותבים דורון מדלי ונועם חורב.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר