חודשיים אחרי

הלינץ' בבת-ים: 4 חשודים נוספים נעצרו

חודשיים אחרי שבוצע לינץ' בערבי בבת-ים, עצרה המשטרה ארבעה חשודים נוספים ותבקש להאריך את מעצרם, זאת אחרי שהוגשו כתבי אישום כנגד שישה חשודים אחרים (חדשות)

קובי רוזן | כיכר השבת |
(צילום: דניאל אלעזר, חדשות כאן)

בשבוע שעבר עצרה המשטרה ארבעה חשודים נוספים בביצוע הלינץ' בערבי בעיר בת ים לפני כחודשיים. הפרקליטות צפויה להגיש כנגד הארבעה כתבי אישום בשל חבלה, הסתה ממניע גזעני ותקיפה חמורה.

שלושה מתוך ארבעת החשודים החדשים הם תושבי בת-ים וחולון, וחשוד נוסף קטין תושב המרכז. הפרקליטות מבקשת להאריך את מעצרם של הארבעה עד תום ההליכים.

מדוברות המשטרה נמסר בתגובה כי "לפני כשבוע בלשי הימ"ר עצרו 4 חשודים נוספים, בשנות ה-30 לחייהם מחולון ובת ים וחשוד קטין מאזור המרכז. מעצרם של ארבעת החשודים הוארך מעת לעת ומחר בכוונת הפרקליטות להגיש נגדם כתב אישום ובקשות מעצר".

לפני כחודש וחצי הגישה הפרקליטות כתב אישום כנגד שישה חשודים אחרים, ובכתב האישום של השישה נכתב כי עבירותיהם כוללות עבירות חמורות של מעשה טרור של ניסיון לרצח, מעשה טרור של חבלה בכוונה מחמירה, חבלה במזיד לרכב ממניע גזעני, גניבה ממניע גזעני, התפרעות שסופה נזק מתוך מניע גזעני, הסתה לטרור והסתה לגזענות – כל אחד על פי חלקו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר