שבוע אחרי

מה חושב ליברמן על גזר הדין של פאינה קירשינבאום?

שבוע אחרי שביה"מ גזר 10 שנות מאסר על סגנית השר לשעבר פאינה קירשינבאום מ-'ישראל ביתנו', ליברמן התייחס לראשונה לגזר הדין ואמר שהוא "מחמיר ולא מידתי" (פוליטי)

יוני גבאי | כיכר השבת |
סגנית שר הפנים לשעבר, ויו"ר 'ישראל ביתנו' ליברמן (צילום: מרים אלסטר, פלאש 90)

שבוע אחרי שנגזר על סגנית שר הפנים לשעבר מטעם 'ישראל ביתנו' - פאינה קירשינבאום 10 שנות מאסר מתייחס לראשונה יו"ר מפלגתה אביגדור ליברמן ואומר כי מדובר בגזר דין "מחמיר ובלתי מידתי".

עוד אמר ליברמן כי הוא "מציע לחכות לעליון" וכי "היה שם עונש מחמיר גם כשאני מתייחס לפסקי דין של אותו שופט בנושאים אחרים. קראתי את כל החומרים והעדויות. גם בהשוואה לאישים פוליטיים אחרים הרבה יותר רמי דרג. אין שום קשר בין העובדות כפי שעולה בחקירה לבין פסק הדין".

כזכור, לפני כשבוע נגזרו על סגנית השר לשעבר של 'ישראל ביתנו', פאינה קירשנבאום, עשר שנות מאסר על עבירות השוחד בהן הורשעה ותשלם 900 אלף ש"ח קנס. שופט בית משפט השלום בתל אביב, ירון לוי, אמר כי "קירשנבאום הייתה אמונה על הכספים הקואליציוניים, ופגעה אנושות בעמותות ועסקים שמהם נטלה שוחד".

"היא הזיקה לעצמה בשביל בצע כסף ושררה, ותוך סטייה עמוקה מדרך הישר לקחה שוחד באופן שיטתי, ערמומי ומתוחכם במשך שש שנים ומשמונה גורמים שלא קשורים זה לזה", הוסיף השופט לוי.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר