גזירת המעונות

ח"כ אוריאל בוסו בפניה ליועמ"ש: "מבדיל בין דם לדם"

חבר הכנסת אוריאל בוסו פנה ליועמ"ש אביחי מנדלבליט לאחר שח"כ ניר אורבך מ'ימינה' אמר כי מפלגתו תפעל להחריג את אברכי הציונות הדתית מגזירת המעונות של שר האוצר (פוליטי)

רפאל כהן | כיכר השבת |
בוסו באולפן 'כיכר' (צילום: כיכר השבת)

פרסום ראשון: לאחר שחבר הכנסת ניר אורבך מ'ימינה' אמר כי הוא ומפלגתו יפעלו להחרגת אברכים בני הציונות הדתית מגזירת המעונות האכזרית של שר האוצר אביגדור ליברמן, ח"כ אוריאל בוסו מש"ס פנה ליועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט.

במכתבו ליועמ"ש כתב בוסו כי מדובר באפליה חמורה. "הזדעזעתי עמוקות", כותב בוסו, "לשמוע את דברי ח"כ אורבך על הכוונה והרצון להחריג את בני הציונות הדתית מגזירת המעונות של שר האוצר ליברמן ולהחילם רק (!) עבור ילדי הציבור החרדי, להבדיל בין דם לדם. דבר שאינו עולה בקנה מידה ואף נוגד במפורש את לשון החוק בדבר אפלייה מגדרית ו/או על רקע דתי".

הפנייה המלאה ליועמ"ש

עוד כתב ח"כ בוסו כי "הגם שבממשלת השינוי הנוכחית איבדו את הבלמים ואבדה לה הבושה, איש אשר הישר בעיניו יעשה ואין פוצה פה ומצפצף, עדיין, כאנשי חוק, לא נבליג ולא נשקוט על כל ניסיון לפגיעה כזו או אחרת בלשון החוק ובאפליית והדרת ציבורים כאלו או אחרים".

"אבקשך לפעול בעניין ללא דיחוי ולהבהיר את עמדתך, עמדת החוק, בדבר אפלייה מגדרית האסורה, ולבלום במיידית את החפצים בדריסת החוק ברגל גסה", כוב בוסו למנדלבליט.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר