שבועות אחרי

במקום שרון אסמן: נבחר מפקד חדש לנח"ל

שלשה ימים בלבד אחרי שאל"מ שרון אסמן ז"ל נכנס לתפקידו כמח"ט הנח"ל - התמוטט ונפטר במהלך פעילות גופנית. היום מונה אל"מ אורן שמחה לתפקיד בידי הרמטכ"ל כוכבי (צבא)

ב. ניסני | כיכר השבת |
אל"מ אורן שמחה (צילום: דובר צה"ל)

הרמטכ"ל רב אלוף אביב כוכבי הכריז היום (חמישי), כי אל"מ אורן שמחה יהיה מח"ט הנח"ל החדש, אחרי שאל"מ שרון אסמן ז"ל קרס ונפטר במהלך פעילות גופנית, שלשה ימים בלבד אחרי שנכנס לתפקיד.

עד כה שימש שמחה כמפקד עוצבת הגולן שברמת הגולן, ולפני כן שימש גם כמפקד גדס"R הנח"ל. התגייס בעברו לשייטת בה שירת כלחום וכקצין.

כזכור, ימים אחרי שמונה אסמן, התמוטט במהלך אימון כושר. שרון אסמן ז"ל שירת בצה״ל כ-25 שנה, בתפקידי שדה, פיקוד, מטה והדרכה. השתתף בלחימה ברצועת הביטחון בלבנון, פיקד על גדוד 'שחם' בחטיבת הנח״ל במבצע ״צוק איתן״, במהלכו נפצע וביום פציעתו חזר לפקד על חייליו, שירת כמח"ט עציון ובנימין וכקצין האג"ם של פיקוד הצפון.

ראש הממשלה, נפתלי בנט, מסר לאחר הטרגדיה: "בשם אזרחי ישראל, אני שולח תנחומים למשפחת אסמן על מותו של אל"מ שרון אסמן, מפקד חטיבת הנח"ל שהלך הבוקר לעולמו. אל"מ אסמן היה מטובי בנינו. הוא תרם את מיטב שנותיו לשמירה על ביטחון ישראל. לכתו בטרם עת היא אירוע מצער וכואב. ליבנו עם המשפחה היקרה. יהי זכרו ברוך".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר