עצת אחיתופל?

יועץ של 'בן אנד ג'ריז' - ממובילי ארגון הBDS

אחרי שהחליטה חברת 'בן אנד ג'ריז' לעצור מכירות ב'שטחים הכבושים', מתברר כי אחד מהאנשים שייעץ לחברת הגלידות הוא בכיר ה-BDS עומאר שאקיר. בנט: "יהיה מחיר" (מדיני)

ציקי ברנדוין | כיכר השבת |
(צילום: חיים גולדברג כיכר השבת)

ימים אחרי שחברת הגלידות הפופולארית 'בן אנד ג'ריז' החליטה להפסיק את שיווק הגלידה ב"שטחים הכבושים", ואחרי שהזכיין הודיע כי לא מסכים לדרישות החברה העולמית, מתברר כי חברת הגלידות שכרה את שירותיו של פעיל ה-BDS וממובילי קמפיין האפרטהייד עומאר שאקיר.

מוקדם יותר היום (חמישי) נועד היום בקריה בתל אביב ראש הממשלה נפתלי בנט ושגריר ישראל באו"ם ובוושינגטון גלעד ארדן, והתייחס לחרם שהטילה 'בן אנד ג'ריס' על ישראל.

"מי שחושב להפוך את החרם על מדינת ישראל לעניין של שיווק או מיתוג, יגלה שזו ההחלטה העסקית הגרועה ביותר שהוא קיבל". אמר בנט. "רק הצרכנים, ודאי בישראל, אבל גם בארה"ב ובמדינות אחרות, לא חושבים שלקחת את הצד של חמאס זה 'קול'". עוד אמר בנט כי "אנחנו נפעל בעניין הזה בכל האמצעים, גם החוקיים. מי שמחרים את ישראל - שחטאה היחיד הוא שהיא נלחמת בטרור, צריך לדעת שיהיה לזה מחיר".

ארדן הוסיף ואמר כי "דווקא בימים אלה, כשחברות עסקיות נכנעות ללחצי ה-BDS ומכניסות שיקולים פוליטיים אנטי-ישראליים להחלטותיהן, החשיבות של ביקור שגרירי האו"ם בארץ גדולה במיוחד. בעקבות הביקור בארץ התחייבו השגרירים להשפיע על עמדת מדינותיהם ולעמוד לצד ישראל במאבקים שלנו כנגד הצביעות ואפליית ישראל באו״ם ובזירה הבין לאומית".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר