הבעיה החדשה

ח"כ קארה מאיים: אצביע נגד תקציב המדינה

אביר קארה לא אהב שרפורמת הרגולציה לא נמצאת בחוק ההסדרים, ומאיים לנקוט בצעדים דרסטיים • יו"ר הקואליציה הודיעה לליכוד: "בלי הסכמות - נקים את הוועדות" (אקטואלי)

רפאל כהן | כיכר השבת |
אביר קארה (צילום: Olivier Fitousi/Flash90)

בממשלת ה-61 של בנט ולפיד הכל הולך קשה: אחרי שאיום חבר הכנסת אלי אבידר הוסר עם הפיכתו לשר נוסף בממשלה המנופחת, כעת חבר מפלגתו של ראש הממשלה בימינה, סגן השר אביר קארה, מאיים גם הוא למנוע את אישור תקציב המדינה.

לפי דיווח ב'חדשות 12', קארה לא אהב את העובדה שהייעוץ המשפטי מסרב לקדם לעת עתה את רפורמת הרגולציה הגדולה שהציגו ראש הממשלה נפתלי בנט, שר האוצר אביגדור ליברמן, שר המשפטים גדעון סער וקארה עצמו, ובעקבות זאת היא נותרה כרגע מחוץ לחוק ההסדרים, שמקודם תמיד עם תקציב המדינה.

קארה הודיע לראשי ארגון "אני שולמן", העצמאים אותם הוא מייצג בימינה, כי יצביע נגד התקציב אם הרפורמה תישאר בחוץ.

בתוך כך, הקואליציה נערכת לשבוע חשוב, בה היא מתכננת להעביר את התיקונים לחוק יסוד: הממשלה, לזה היא צריכה 61 אצבעות בעד, וכן הגעה להסכמים סופיים עם האופוזיציה, להקמת הוועדות.

יו"ר הקואליציה, עידית סילמן, הודיעה למרכז האופוזיציה, יו"ר סיעת הליכוד יריב לוין, כי מבחינתה לא תינתן אפשרות למשיכת זמן נוספת: "הגענו לקצה גבול הוויתורים. אם לא תסכימו להתקדם, ניאלץ להמשיך בהקמת הוועדות בלעדיכם", מסרה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר