דרמה לילית

2 נשים ישראליות אותרו ברשות הפלסטינית

באחד ממחנות הפליטים המסוכנים ביותר ברשות הפלסטינית אותרו הלילה שתי נשים מישראל; הן הוחזרו ארצה ונחקרו, וצפויות לעמוד לדין. בחקירתן בדו סיפור שלא היה (חדשות)

ב. ניסני | כיכר השבת |
(צילום: Shutterstock)

שתי נשים ישראליות, בשנות הארבעים לחייהן, אותרו הלילה אחרי חצות (מוצ"ש) ברשות הפלסטינית, סמוך לרמאללה, כשהן נוסעות ברכב בלב מחנה הפליטים "אל-אמערי". מדובר באחד ממחנות הפליטים המסוכנים ביותר ברשות, שגם כוחות הביטחון נמנעים בעתות שגרה מלהיכנס אליו. כאשר הכוחות בכל זאת נאצלים להיכנס תמיד מלוות הפעולות במהומות והפרות סדר חמורות.

לפי הדיווח של אליאור לוי ב-Ynet, הפלסטינים שנתקלו בנשים לא הצליחו להבין מה מעשיהן במקום, בשל קשיים בתקשורת והיעדר ידיעת השפה. עוד הבחינו כי הנשים שיכורות, משתייה מרובה של אלכוהול. משנודע כי אלו נשים ישראליות הוזעקו גורמים רשמיים למקום ואלו העבירו אותן למעבר פוקוס בכניסה לרמאללה.

כוחות ביטחון ישראלים לקחו אותן לחקירה, בה נודע כי הן מתגוררות במרכז הארץ ונכנסו לרשות הפלסטינית כדי לבקר חברה. מבלי לשים לב נכנסו אל מחנה הפליטים המסוכן.

בזה לא תמה הסאגה. בחקירתן, אמרו הנשים כי מלבדן שהתה ברשות הפלסטינית חברה נוספת, שאינן יודעות את שמה, אולם הקשר עימה אבד כיוון שלא היה לה טלפון נייד. הנשים טענו כי חברתן השלישית עדיין נותרה ברשות הפלסטינית.

אבו מאזן על תיאום ביטחוני עם ישראל (צילום: התקשורת הפלסטינית)

במערכת הביטחון יצרו קשר עם גורמים פלסטינים ואלו ביצעו סריקות, שקטות אך נרחבות, בשטח מחנה הפליטים בניסיון לאתר את החברה השלישית. החיפושים הרבים העלו חרס וכל אישה לא נמצאה. בשלב הזה, ובפרט לאור העובדה כי הנשים לא ידעו את שמה של החברה השלישית, החליטו החוקרים כי מדובר בבדיה ולא נותרה בשטח עוד אישה.

הנשים צפויות לימוד לדין על הפרת צו אלוף וכניסה לשטחי A שנמצאים בשליטה פלסטינית מלאה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר