"עמוד אחד בספר"

כשנתניהו עקץ את בנט על החיסונים • צפו

ראש האופוזיציה נתניהו, התייחס למחדל הממשלה הנוכחית בטיפול בנגיף הקורונה ואמר: "בספר היחיד שצריך לכתוב על איך לנצח את הקורונה, צריך להיות עמוד אחד" • צפו (בארץ)

נתניהו, היום (צילום: ערוץ כנסת)

בפתח ישיבת סיעת הליכוד היום (שני) בכנסת, התייחס ראש האופוזיציה בנימין נתניהו, למחדלים של הממשלה הנוכחית בטיפול בקורונה ותלה זאת באי הבאת חיסונים נוספים.

"אנחנו כבר ניצחנו את הקורונה פעם אחת", פתח נתניהו את דבריו: "הבאנו מיליוני חיסונים לפני כל מדינה אחרת, ויצאנו ראשונים בעולם מהקורונה. כדי שישראל תמשיך לנצח את הקורונה צריך להביא מיד עוד שני מיליון חיסונים לישראל ולאפשר לאזרחי ישראל מעל גיל 50 לקבל את החיסון השלישי. זה יציל חיים, ישמור על הבריאות וישמור על הכלכלה פתוחה ומשגשגת".

"אנחנו כבר שילמנו בשביל החיסונים הללו. קנינו מיליוני חיסונים. שילמנו לפייזר לרכש מיידי של חיסונים ולאופציות של עוד מיליוני חיסונים. יש מיליוני חיסונים שלנו, שיושבים עכשיו באירופה והממשלה לא מביאה אותה לישראל. זה מחדל שלא ייאמן. כשיחליטו להביא אותם זה ייקח זמן ועד אז אנשים יידבקו במחלות קשות, אחרים ימותו. צריך להביא את החיסונים הללו עכשיו ולתת את החיסון השלישי לקבוצות הסיכון ולאוכלוסייה המבוגרת".

"במקום לתת ג'ובים ליאיר גולן ואלי אבידר, במקום להביא שיטפון נורבגי לכנסת, הם צריכים לעשות את הדבר הנכון ולהביא את החיסון השלישי. למה הם מחכים למען השם? תביאו את מיליוני החיסונים עכשיו". בשלב זה עקץ נתניהו את בנט ואמר: "בספר היחיד שצריך לכתוב על איך לנצח את הקורונה, צריך להיות עמוד אחד".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר