"אופוזיציה לאנושיות"

האופוזיציה סירבה להתקזז עם ח"כ שאושפז

בדרך ללילה לבן נוסף: הכנסת תדון הלילה בשורה ארוכה של הצעות חוק • מרכז פעולות האופוזיציה ח"כ יריב לוין סירב לקיזוז עם ח"כ צביקה האוזר שאושפז בבית החולים (פוליטי)

יוני גבאי | כיכר השבת |
(צילום: יונתן זינדל\ פלאש 90)

אחרי יום דיונים ארוך, נראה כי מליאת הכנסת בדרך ללילה לבן. יום הדיונים החל בהצעות אי אמון שהגיעו מסיעות האופוזיציה - שנפלו.

חלק מהחוקים הרבים שיעלו לאישור הכנסת, יגיעו גם מספר חוקים רגישים - בראשם 'חוק הדיינים', שככל הנראה יעלה הערב (שני) להצבעה בקריאה ראשונה. חוק מאתגר נוסף הוא 'חוק ממשלת חילופים', שיעגן את הרוטציה שבסופה ייבחר לפיד לראש ממשלה בתום תקופת כהונתו של ראש הממשלה נפתלי בנט.

הערב החליט מרכז האופוזיציה, ח"כ יריב לוין כי לא יאשר אף קיזוז עם חברי הקואליציה - גם לא עם חבר הכנסת צביקה האוזר מ'תקווה חדשה', שאושפז היום בבית החולים.

ההחלטה הביאה זעם רב בקרב חברי הקואליציה. ב'תקווה חדשה' תקפו ואמרו כי "שוב האופוזיציה מתנהלת בבריונות וחוסר רגישות" אמרו. "האופוזיציה ה'לוחמנית' מבקשת להביא אדם שמאושפז בבית החולים להצבעות שיימשכו כל הלילה. זו אופוזיציה לאנושיות, לא לממשלה".

האוזר מצידו הציע לאופוזיציה שיתקזזו איתו בכל ההצבעות, למעט חוק הדיינים הרגיש. באופוזיציה טענו מנגד שאם ח"כ האוזר יכול להגיע להצבעה אחת - הוא יכול להגיע גם לכולן.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר