צפו בוידאו

יואב קיש קרא לפטר את שרת החינוך: "מכחישת קורונה"

"פועלת נגד החיסונים, אומרת אמירות מזעזעות על קורונה, מכחישת קורונה"; יואב קיש רתח במליאה על שרת החינוך וקרא לראש הממשלה בנט לפטר אותה • צפו בוידאו (בכנסת)

דוד הכהן | כיכר השבת |
(צילום: באדיבות ערוץ הכנסת)

בנאומו אמש (שני), במליאת הכנסת, קרא ח"כ יואב קיש לפטר את שרת החינוך יפעת שאשא ביטון, וקרא לה "מכחישת קורונה". את הדברים אמר קיש לאור התבטאויותיה של השרה בנושא ובפרט לאור מתווה החזרה לשנת הלימודים שפרסמה. כזכור, וכפי שדווח ב'כיכר השבת', מנכ"ל משרד הבריאות הודיע בהצהרתו כי במתווה של שרת החינוך ישנן נקודות "לא סגורות" ויש ללבן את הדברים.

"לא יכול להיות ששרה שפועלת נגד החיסונים ואומרת אמירות מזעזעות על קורונה, מכחישת קורונה, יושבת בקבינט הקורונה ומנהלת את מדינת ישראל", אמר קיש. בשלב הזה פנה בדברים אל ראש הממשלה נפתלי בנט, שכלל לא נכח במליאה, ואמר: "אני מבין, בנט, שאתה מפחד לפטר אותה מהממשלה. אין לך לא קרדיט ציבורי ולא קרדיט פוליטי לעניין הזה, אבל אם נשארה בך טיפת הוגנות, טיפת חשש לעתיד מדינת ישראל, תפטר אותה עכשיו מקבינט הקורונה".

קיש הוסיף: "אני רק אזכיר עוד מספר דברים, פנינים, שלאחרונה שמענו משאשא ביטון. היא בעצם רצתה לפטר את ראש מערך שירותי הבריאות שרון אלרעי פרייס, פשוט כי דעתה לא מצאה חן בעיניה. אז דבר ראשון אני רוצה לחזק את שרון אלרעי פרס, שאני מכיר אותה וחושב שהיא אשת מקצוע מצוינת. אפשר לא להסכים, אבל לבוא ולבקש לפטר את מי שאומר את דעתו המקצועית רק אם נוגד את דעתך האישית? זו שאשא ביטון.

"רק עכשיו נחשפנו לכך שהמתווה שלה מדבר על 48 שעות בידוד. נפתלי בנט, אתה מבין מה זה אומר? איזה זלזול זה? הרי כולנו יודעים שהמסה הגדולה של החולים מגיעה ארבעה ימים אחרי. המשמעות היא שאתה מביא חולים לבתי הספר. במו ידיך אתה מונע את אפשרות ההתמודדות בקורונה".

צפו בוידאו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר