מאשימה באיומים נגדה

שקד נגד גפני: "אמירה מסיתה; לא סתם אני עם מאבטחים"

שרת הפנים מגיבה על דברי גפני נגד בנט כי הוא "רוצח" את המתים מקורונה - ואומרת כי מדובר בחציית קו אדום • שקד טענה כי למרות שהיא שרה, האבטחה שלה רק בגלל האיומים נגדה (ארץ)

יוני גבאי | כיכר השבת |
(צילום: Yonatan Sindel/Flash90)

שרת הפנים איילת שקד ממפלגת ימינה של ראש הממשלה נפתלי בנט, אומרת הבוקר (רביעי) על דברי ח"כ משה גפני כי מדובר ב"אמירה אומללה".

קרא בנושא:

"זו חציית קו אדום, אני חושבת שפוליטיקאים לא צריכים לאבד עשתונות על דוכן הכנסת", אמרה השרה שקד בריאיון באולפן ynet. "הוא אחר כך התנצל, זו אמירה שאף פוליטיקאי לא צריך להגיד. אפשר להעביר ביקורת, זה בסדר גמור. אפשר להעביר ביקורת חריפה, אבל לא לדבר ככה".

היא הוסיפה על הפרת הברית שהיה בעבר בין המפלגה שלהם למפלגות החרדיות, "כשהם באופוזיציה אז הם מדברים בחריפות רבה, לא סתם אני הולכת עם מאבטחים, לא הייתי אמורה להיות מאובטחת כשרת הפנים".

שקד טענה כי למרות תפקידה כשרה בממשלה, היא מאובטחת רק בשל האיומים נגדה. "אני הולכת עם מאבטחים בגלל שיש הסתה, אמירות כאלה הן אמירות מסיתות".

איילת שקד אמרה עוד בנושא כי "כולם חייבים להירגע ולהרגיע קצת את הלהבות. אפשר לבקר בצורה עניינית, תפקידה של אופוזיציה זה בוודאי לבקר את הממשלה, אבל לא בצורה כזאת. באמירה כזאת נחצו הגבולות".

כזכור, גפני אמר הלילה בנאום תקיף בכנסת, "אנחנו יושבים פה ארבעה ימים וארבעה לילות, בשביל מתן כהנא - על זה שהוא ייכנס לוועדה למינוי דיינים - ולא מטפלים בקורונה. אלה שמתים עכשיו מהקורונה זה נפתלי בנט. הוא הרוצח שלהם. הוא זה שגורם לאנשים למות".

סגן יו"ר הכנסת אחמד טיבי ביקש מגפני להתנצל ולא להשתמש במילה רוצח, וגפני השיב: "בסדר, אז אני חוזר בי. הוא אשם באלה שמתים עכשיו מהקורונה. זה בסדר?".

גפני הוסיף, "דיברו נגד ח"כ נתניהו, הוא הביא חיסונים, הגענו לתחלואה אפסית. עד שהגיעה הממשלה הנוכחית והגענו כמעט ל-2,000 נדבקים ביום. אין לו סיעתא דישמיא. איפה כל אלו שטענו שביבי אשם באנשים שמתו? אני חוזר ואומר, בנט אשם!".

"לא להאמין במה הממשלה הזו עוסקת, במה היא מטרידה את האזרחים. מעניין אותם למנות את אנטיוכוס לחבר בוועדה למינוי דיינים. אה, כן, את מתן כהנא".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר