המאבק בקורונה

אחרי בליץ המתקפות נגדה: בנט מגבה את ד"ר שרון אלרעי פרייס

נפתלי בנט מתייחס לבליץ המתקפות האישיות נגד ראש שירותי הבריאות, ומתייצב לצידה • "היא מסייעת לנו להוביל את ההתמודדות עם המגפה, המתקפה נגדה לא ראויה" (קורונה)

שלמה מן | כיכר השבת |
פרייס וראש הממשלה (צילום: Yonatan Sindel/Noam Revkin Fenton/Flash90)

ראש הממשלה נתפלי בנט מגבה את ראש שירות הציבור במשרד הבריאות ד"ר שרון אלרעי פרייס, אל מול בליץ המתקפות נגדה בימים האחרונים. "ד"ר שרון אלרועי פרייס היא משרתת ציבור מסורה ומקצועית, שעובדת לילות כימים למען בריאותם של אזרחי ישראל", כתב בנט.

בנט הוסיף: "היא פועלת בענייניות ובאחריות, ומסייעת לנו להוביל את ההתמודדות עם המגפה. המתקפה האישית נגדה אינה ראויה ואינה מקובלת. לשרון יש גיבוי מלא לפעילותה. ביחד עם שר הבריאות ומנכ"ל משרדו, נמשיך לפעול למען בריאות הציבור".

כזכור וכפי שדווח ב'כיכר השבת', גורמים אנונימיים בקבינט הקורונה מתחו אמש ביקורת חריפה כנגד ראש שירות בריאות הציבור במשרד הבריאות, ד"ר שרון אלרעי פרייס. כך דווח בחדשות 13.

על פי הדיווח, הגורמים אמרו כי בעוד שרת החינוך יפעת שאשא-ביטון "מגיעה תמיד עם הנתונים הרלוונטיים, שרון מתחמקת. היא רק זורעת היסטריה, אבל אין נתונים שיבססו אותה".

לטענתם, ד"ר שרון אלרעי פרייס "מתנהגת כמו משוגעת, מטורללת, היא צורחת ולא נותנת לאף אחד לדבר אבל לא מספקת תשובות ונתונים. כאשר מעמידים אותה מול המספרים היא מגמגמת, ולא באמת מספקת אותם".

בתגובת משרד הבריאות נמסר: "אנשי משרד הבריאות ובראשם ד"ר אלרעי פרייס, פועלים יומם וליל להגן על בריאות הציבור. לעומתם, יש מי שמכנה את עצמו 'גורמים בכירים בקבינט', אשר עיקר עיסוקו הוא הכפשות ומרדף אחר פייק כותרות".

הם רמזו על מקור התדרוך האנונימי: "לא צריך להיות חוקר תקשורת כדי להבין מי הם אותם 'גורמים בכירים בקבינט'. מצער שיש מי שמבקש לנהוג בפופוליזם בעבור הון פוליטי אישי, על חשבון המאבק הלאומי בקורונה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר