נזף בשרת החינוך

מתיחות בין ביטון לבנט: "יש לי דעה משלי"

ראש הממשלה בנט שוחח עם שרת החינוך יפעת שאשא-ביטון וביקש ממנה לכבד את גורמי המקצוע במשרד הבריאות. שרת החינוך השיבה לבנט כי היא מחזיקה בדעה משלה (פוליטי)

יוני גבאי | כיכר השבת |
שאשא ביטון (צילום: אוליבייה פיטוסי, פלאש 90)

שרת החינוך ננזפה; ראש הממשלה נפתלי בנט שוחח עם שרת החינוך יפעת שאשא-ביטון ונזף בה על הצורה בה התייחסה לגורמי המקצוע במשרד הבריאות. כך על פי הפרסום של העיתונאי עמית סגל ב'חדשות 12'.

בשיחה אמר בנט לשאשא-ביטון "די להתייחס בסגנון הזה למשרד הבריאות ולגורמי המקצוע". מנגד, השיבה שרת החינוך לבנט "עם כל הכבוד, יש לי דעה משלי".

בתגובה לדיווח אמרה ביטון כי "בדיוני הקבינט יש הרבה מאוד שרים שנמצאים בעמדתי. אין לי חצי טענה נגד משרד הבריאות, אני חלוקה על הדרך של אלרעי-פרייס. אין קשר בין מה שהתקיים בדיוני הקבינט לבין מה שפורסם".

השיחה המתוחה באה אחרי שמוקדם יותר היום (רביעי) בה השרה ספגה מתקפה חריפה בידי שרים בממשלה כנגד עמיתם, שרת החינוך יפעת שאשא ביטון. זאת ברקע המתווה לחזרה לשנת הלימודים בצל תחלואת הקורונה המזנקת. השרים מאשימים את ביטון כי היא "מכחישת קורונה" ולא מוכנה לקבל את תכתיבי משרד הבריאות.

לפי הדיווח אחד השרים התבטא ואמר כי "שני מיליון תלמידי ישראל שבויים בידי מכחישת קורונה". עוד ביטויים חריפים שנשמעו כנגדה: "היא התאהבה בפוזיציית המטיף בשער ובכותרות שנלוות לה".

ביטויים נוספים שנאמרו כנגד השרה: "שגרת האזרחים חשובה לנו לא פחות מאשר לה, וכל ניסיון להציג את זה אחרת, כבר מעורר גיחוך"; "במקום לדלג מאולפן לאולפן, שתשב לנהל דיאלוג נורמלי עם עמיתיה לשולחן קבלת ההחלטות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר