מחלוקת בשאלת הגיל

חיסון שלישי? המומחים ממליצים, בנט יכריע

צוות המומחים לטיפול במגיפות ממליץ לחסן מבוגרים במנה שלישית בחיסון נגד הקורונה • מחלוקת סביב הגיל • ראש הממשלה בנט יכנס דיון מכריע ויקבל היום החלטה (אקטואליה)

יוני גבאי | כיכר השבת |
נפתלי בנט (צילום: Tomer Neuberg/Flash90)

צוות טיפול מגפות התכנס אמש (רביעי) לדיון בנושא גיבוש המלצה לחיסון שלישי נגד נגיף קורונה. רובם של החברים בצוות המליצו על חיסון שלישי למבוגרים אך עדיין אין הסכמה באשר לגיל.

במשרד הבריאות עדכנו כי "רוב מוחלט של חברי הצוות המליץ לחסן בחיסון שלישי נגד נגיף קורונה את אוכלוסיית המבוגרים. הדעות נחלקו ביחס לגיל המחוסנים (הדעות נעו בין 60-70).

"ההמלצה הועברה למנכ״ל משרד הבריאות פרופ׳ נחמן אש שצפוי לקבל החלטה בימים הקרובים, ביחס לחיסון ולאוכלוסיית היעד. לאחר קבלת ההחלטה משרד הבריאות יעדכן את הציבור".

בשל המלצת הצוות המיוחד, ראש הממשלה, נפתלי בנט, צפוי לקבל החלטה בנושא עוד היום. בנט ייפגש הבוקר עם שר הבריאות, ניצן הורוביץ, ובכירי מערכת הבריאות וידונו בעניין זה מתוך שקלול כלל ההיבטים, לרבות הכלכליים והבריאותיים.

כזכור, מנתונים שפורסמו אתמול עולה כי אצל כ-2,000 ישראלים שכבר קיבלו בשבועיים האחרונים את החיסון השלישי נגד קורונה, לא התגלו תופעות חריגות או מיוחדות ביחס לחיסונים הראשונים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר