"הרפורמים על סיר הבשר"

הראשל"צ הגר"ש עמאר: "מפחידים את הרבנים, עוקרים את התורה"

הראשון לציון ורבה של ירושלים, הגאון רבי שלמה עמאר, במתקפה חריפה נגד הרפורמים: "יושבים באמריקה על סיר הבשר ורוצים להכתיב, לעקור את הדת ולומר זו הדת?" (בארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
(צילום: ללא קרדיט)

הראשון לציון ורבה של ירושלים, הגאון רבי שלמה משה עמאר, יצא בשיעורו השבועי במתקפה חריפה נגד הרפורמים: "יושבים באמריקה על סיר הבשר ורוצים להכתיב, לעקור את הדת ולומר זו הדת?" צפו בדברים.

לדבריו: "הרפורמים יושבים באמריקה על סיר הבשר, אוכלים ושותים, עשירים, עוזרים פה קצת ורוצים להכתיב. יש להם להקות של עורכי דין, כדי להילחם לעקור את התורה. הם רוצים גם בכותל המערבי, שריד בית מקדשנו".

"היום ברוך ה' קיבלתי מתנה", חשף הגר"ש עמאר: "אני משתף אתכם, קיבלתי מתנה יקרה. שלחו לי שעשו נגדי בג"צ למה אני מדבר נגד הרפורמים. מה המטרה שלהם? להפחיד את הרבנים, להטיל מורא ופחד. כבר עשו את זה. כמעט אין אף אחד שמדבר. הכניסו פחד. אני נותרתי לבד. אבל לא אפסיק, הם לא יצליחו. הם רוצים לעקור את התורה. כל מה שאני אומר זה כתוב בתורה".

הראשל"צ הוסיף: "מה הם רוצים? שהרבנים יקריאו מ'הברית החדשה'? מה הם רוצים? שלא נגיד מה כתוב בתורה? מכניסים פחד. בתוך ארץ ישראל".

"באים ואומרים שזו הדת היהדות", הוסיף הרב: "זיוף כזה? לעקור את הדת ולומר זו הדת? על זה הם רוצים לעשות בג"צ? שיעשו. לא ירא מהם. כואב לי ביותר שהשופטים נותנים להם בכל הכוח הכרה. ועכשיו גם בכשרות. אתם שופטים, צריכים לשפוט לפי צדק, אתם לא רואים שזה זיוף?".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר