גל רביעי של קורונה

אכיפת ההנחיות; כמה דו"חות ניתנו החודש?

המספרים המלאים של הדו"חות בחודש האחרון על הפרת הנחיות הקורונה, והבדיקות היזומות של המשטרה לווידוי בידוד. וגם: נהג המונית שמכר אישורי בדיקות קורונה לעובדים (ארץ)

שלמה מן | כיכר השבת |
(צילום תמונה: Flash90)

המאבק לבלימת התפשטות נגיף הקורונה. במשטרת ישראל מפרסמים היום כי לאורך חודש יולי נרשמו בידי השוטרים ברחבי הארץ 1,484 דו"חות בגין הפרות של התקנות, כאשר במהלך היממה האחרונה (שבת) נרשמו 111 דו״חות, בהם: 70 דו"חות בגין אי עטית מסיכה, 34 דו"חות בגין הפרות חובת הבידוד, 4 דו״חות בגין הפרות הנחיות המסחר, וכן 3 דו"חות בגין כניסה לישראל ללא ביצוע בדיקת קורונה.

בתוך כך, בוצעו בדיקות יזומות של הימצאות בבידוד ל-1,018 חולים מאומתים השוהים בביתם וכן ל-3,956 מחויבי בידוד בכל רחבי הארץ.

כמו כן, בעקבות דיווח שהתקבל במשטרה עוכב נהג מונית בחשד שמכר אישורי בדיקות קורונה לעוברים במעבר טאבה. החשוד הועבר לחקירה במרחב אילת, ושוחרר לביתו בתנאים מגבילים.

במהלך השבוע חוקרי המשטרה ורשות המיסים עצרו שלושה חשודים מהנגב בחשד לביצוע דיווח כוזב של מאות עובדים לשירות התעסוקה. בעקבות הדיווח גרפו החשודים מיליוני שקלים לכיסם שלא דווחו לרשויות המס.

ממשטרת ישראל נמסר: "המשטרה קוראת לציבור להקפיד על קיום התקנות במלואן לצורך שמירה על שלום הציבור ובריאותו. רק יחד נוכל לנצח את הנגיף".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר