בתמיכת גדו"י

'מאוחדת' פתחה את מבצע החיסון השלישי

אלפים מתחסנים בחיסון שלישי במתחמי החיסונים של מאוחדת ברחבי הארץ בתמיכתם של גדולי ישראל (חדשות בריאות)

(צילום: באדיבות המצלם)
יו״ר ש״ס הרב אריה דרעי התחסן אתמול במאוחדת: ״התחסנתי במנה השלישית נגד נגיף קורונה, זאת הדרך היחידה לעצור את התפשטות הנגיף. 'ונשמרתם מאוד לנפשותיכם'״. סמנכ"ל הרפואה של מאוחדת ד"ר דוד מוסינזון שהתחסן אף הוא בפתיחת מבצע החיסונים ביום ו': "מוטלת על כולנו אחריות לעשות את מירב המאמצים על מנת לבלום את המשך התפשטות הקורונה" * הגב' מלי קושא האחות הראשית ומנהלת אגף הסיעוד במאוחדת: ״בזכות היערכות מצוינת של כל צוותי הקופה הצלחנו להתחיל את מבצע חיסוני המנה השלישית כבר ביום ו' בבוקר״
בהמשך להנחיית משרד הבריאות למתן מנת חיסון שלישית לבני 60 ומעלה, מאוחדת החלה ביום שישי האחרון במתן חיסונים בכל אחד מאתרי החיסונים הנמצאים בפריסה ארצית רחבה ושעות פתיחה נרחבות. למאוחדת יש פוטנציאל של 117 אלף מבוטחים מעל גיל 60 העומדים בקריטריונים שהוגדרו על ידי משרד הבריאות: חוסנו במנה השניה לפני למעלה מ- 5 חודשים ולא מוגדרים כמחלימים או מאומתים. אוכלוסייה זו יכולה להיכנס כבר עכשיו לרשת הממוחשבת ולהזמין תור לחיסון, ובקרוב יעודכנו הלקוחות על הזכאות ודרכי זימון תורים גם במתן הודעה אישית.
בתחילת השבוע אלפים הגיעו להתחסן במנה השלישית בינהם רבנים וגדולי תורה וכן יו"ר ש"ס ח"כ הרב אריה דרעי שהגיע למרכז החיסונים של מאוחדת והתחסן. לאחר שהתחסן במנה השלישית אמר ח"כ הרב דרעי: התחסנתי כעת במנה השלישית נגד נגיף קורונה, זאת הדרך היחידה לעצור את התפשטות הנגיף. 'ונשמרתם מאוד לנפשותיכם'.
סמנכ"ל רפואה במאוחדת ד"ר דוד מוסינזון היה מראשוני המתחסנים ביום שישי במנה השלישית של החיסון ואלפי לקוחות נוספים כבר קבעו תורים. "מוטלת על כולנו אחריות לעשות את מירב המאמצים על מנת לבלום את המשך התפשטות התחלואה ואת העליה בתחלואה הקשה. היה לי חשוב לתת דוגמא אישית ולהיות מראשוני המתחסנים במנה השלישית, אבל לצערי, מיליון אנשים עדיין לא התחסנו במנה הראשונה. החיסון בטוח ויעיל, רק הוא יאפשר לנו לנצח את המחלה. מגיפות מנצחים עם חיסונים, ואני קורא לכל מי שטרם התחסן לעשות זאת בהקדם" אמר ד"ר מוסינזון.
האחות הראשית ומנהלת אגף הסיעוד במאוחדת מלי קושא, שמנהלת את מבצע החיסונים, הוסיפה כי: "בזכות היערכות מצוינת של כל צוותי הקופה הצלחנו להתחיל את מבצע חיסוני המנה השלישית כבר ביום שישי ב08:00. 12 שעות בלבד אחרי שהודענו על חיסון נוסף, 2,095 ממבוטחי מאוחדת כבר הזדרזו לקבוע תור. בהזדמנות זו אני קוראת לכל ההורים ולבני הנוער להתחסן כבר השבוע, כדי שיוכלו לחזור לספסל הלימודים כשהם מוגנים מהנגיף".
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר