אחרי התקיפה האיראנית

לפיד יחשוף חומרים חסויים בפרשת הספינה

אחרי תקיפת הספינה הישראלית מול חופי עומאן שעל סיפונה נהרגו אזרח רומני ובריטי, שר החוץ יציג לשגרירים ממדינות שונות חומרים המוכחים כי איראן אחראית למעשה (מדיני)

ציקי ברנדוין | כיכר השבת |
(צילום: פליט מון)

אחרי שביום שישי בשבוע שעבר ספינה בבעלותו של איל ההון אייל עופר הותקפה ונהרגו על סיפונה אזרח רומני ואזרח בריטי, ישראל טענה כי איראן היא אחראית לתקיפה.

האיראנים בתגובה הכחישו את הדברים, ובימים האחרונים ישראל פועלת בהסברה כי איראן היא האחראית למעשה. על פי הדיווח של כתב 'ערוץ 12', ירון אברהם, מחר יציג שר החוץ לפיד לשגרירים מרחבי העולם ממצאים מודיעיניים המוכחים את אחריותה של איראן למעשה.

אתמול התייחסו לדברים ראש ממשלת בריטניה בוריס ג'ונסון ומזכיר המדינה האמריקני אנת'וני בלינקן והאשימו את איראן בתקיפה.

"אני משוכנע שאיראן ביצעה את התקיפה". בהמשך דבריו אמר בלינקן כי "אנחנו מתייעצים עם בריטניה, רומניה וישראל כדי לגבש תגובה משותפת לתקיפה האיראנית". אמר בלינקן.

ראש ממשלת בריטניה בוריס ג'ונסון אמר כי המתקפה שעשתה איראן היא "מתקפה שערורייתית". בהמשך דבריו אמר ג'ונסון כי איראן תצטרך לשאת באחריות למתקפה. עוד אמר כי "זה לחלוטין בלתי מתקבל על הדעת. זו מתקפה מזעזעת על השיט המסחרי" אמר ראש הממשלה הבריטי. "איראן, כמו כל מדינה אחרת, נדרשת לכבד את חופש השייט ברחבי העולם ובריטניה תמשיך להתעקש על כך".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר