התנגשות בממשלה?

מעוז לסער: קדם את הנגשת מערת המכפלה - מעל גנץ

יו"ר מפלגת נעם פנה לשר המשפטים, מתוקף תפקידו כאחראי זכויות בעלי מוגבלות, וביקש ממנו לקדם את הנגשת מערת המכפלה, על אף ששר הביטחון גנץ מונע זאת (פוליטי, בארץ)

רפאל כהן | כיכר השבת |
סער וגנץ (צילום: Olivier Fitoussi/Flash90)

‏ממשלת בנט-לפיד מתחברת, אך בקרב סיעות הימין באופוזיציה ממשיכים לנסות להביך את שתי המפלגות הימניות, ימינה ותקווה חדשה. הפעם זה חבר מפלגת הציונות הדתית, אבי מעוז, שמנסה להקשות על יו"ר תקווה חדשה.

מעוז פנה לשר המשפטים גדעון סער בבקשה כי יפעיל את סמכותו כאחראי על נציבות זכויות בעלי מוגבלות נגד שר הביטחון בני גנץ, זאת מכיוון שגנץ מעכב את הנגשת מערת המכפלה לבעלי מוגבלות.

"‏כמי שאחראי בין היתר על נציבות זכויות אנשים עם מוגבלות, ואף קידם לאחרונה סמכויות אכיפה נרחבות ‏בתחום, מן הראוי כי כבודו יפעיל את כובד משקלו מול שר הביטחון על מנת שיאשר וינחה את כלל הגורמים ‏הרלוונטיים במשרדו להתחיל את מיזם הנגשת מערת המכפלה", כתב מעוז לסער.

מעוז טען במכתבו כי הנגשת מערת המכפלה מתעכבת רק בידי שר הביטחון גנץ, זאת לאחר שהשיפוץ אושר לפני מספר חודשים בוועדת המשנה לתכנון ורישוי במנהל האזרחי ‏ובבית המשפט המחוזי וכעת ממתין רק לחתימתו ואישורו הסופי של גנץ.

"מדובר במיזם הומניטרי בעל חשיבות רבה, אשר מטרתו לאפשר לאנשים עם מוגבלויות להגיע למקום קבורת אבותינו במערת המכפלה באמצעות מעלית ושביל גישה שיבנו בסמוך למבנה מערת ‏המכפלה", מסר מעוז.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר