צפו בנאום

הריאיון ב'כיכר': יו"ר סיעת ש"ס הביך את בנט

ח"כ מיכאל מלכיאלי הקריא היום במליאה קטעים מראיון שהעניק בנט ל'כיכר השבת', והטיף: "האיש נתן עצות על גבי עצות, והנה הבוקר כותרת ראשית על כוונה להטיל סגר בחגים" (בכנסת)

ישי כהן | כיכר השבת |
(צילום: באדיבות ערוץ הכנסת)

בנאום חריף שנשא היום (שלישי) בנושא מחדלי הקורונה של הממשלה, ציטט ח"כ מלכיאלי מש"ס את דבריו של נפתלי בנט בראיון שהעניק ל'כיכר השבת' לפני כמה חודשים. "שהממשלה תתחיל לזוז, לא יכול להיות שהממשלה מפקירה", זעם בנט בראיון כאשר הציג את משנתו בנושא הקורונה, "הם לא יודעים לנהל עסק, הם (ממשלת נתניהו) לא יודעים לנהל עסק".

מלכיאלי: "במשך שנה שלימה, כל כמה חודשים, הבן אדם הזה היה מגיע לפה ומטיף מוסר לממשלה שלא יודעים לנהל את האירוע, לא יודעים לנהל את הקורונה. בנט גם הגדיל לעשות כאשר עלה לדוכן הזה פעם אחר פעם וסיפר שמספר החולים הולך וגדל, מספר ההרוגים הולך וגדל, החולי הולך ומתפשט, ואתם לא יודעים לעשות כלום.

בנט בראיון ל'כיכר'

"ואז הגיע שלב העצות כאשר האיש נתן עצות על גבי עצות. והנה הבוקר כותרת ראשית ב'ידיעות אחרונות' מספרת על הכוונה להטיל סגר בחגים".

מלכיאלי הוסיף: "אדוני היו"ר, בכדי לנצח את המחלה על הממשלה להיות חזקה! ממשלה שמקובלת על העם שנהנית מאמון העם. הממשלה הזו לא נהנית מאימון העם, לא מהקואליציה ולא מהאופוזיציה. מדינה שלימה מרגישה שעל כיסא רוה"מ התיישב איזה רמאי שלא זכה לאמון מאף אחד".

בהמשך נאומו תקף מלכיאלי את 'קבינט הקורונה', "שמתכנס כל כמה ימים ואין שום החלטה, כמו אסיפה בתנועת נוער שמתכנסת לדון בקישוטים וכל פעם דוחים ודוחים את ההחלטות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר