מחפשים אשמים?

שקד מאיימת: אם לא יתחסנו - נלך לסגר

שרת הפנים שקד אמרה בריאיון כי אם בשבוע הקרוב המבוגרים והצעירים לא ילכו להתחסן - ישראל בדרך לסגר 'מציל חיים'. שקד בקשה מהמבוגרים להמנע מארועים (פוליטי)

יוני גבאי | כיכר השבת |
מחסום בסגר הקודם (צילום: יונתן זינדל פלאש 90)

בריאיון שערכה הערב (חמישי) שרת הפנים איילת שקד ב'רשת ב'', אמרה שקד כי "אם בשבוע הבא רוב האוכלוסייה לא תלך להתחסן – מבוגרים בחיסון שלישי וצעירים בחיסון ראשון – נגיע לסגר".

בהמשך דבריה ביקשה שקד מציבור המבוגרים להשתדל להימנע ככל הניתן מלהשתתף באירועים המוניים.

בעניין החוסר בהגבלות בנתב"ג אמרה שקד כי "בנתב"ג היום יש בדיקות בעלייה ובנחיתה, יש איסור טיסה למדינות אסורות - מה שלא היה בעבר. בנט הוא הראשון בעולם לקחת החלטה לחסן בחיסון שלישי, זה מציל חיים".

מוקדם יותר היום שר הבריאות ניצן הורביץ ליווה את שני הוריו שהתחסנו במנת חיסון שלישית. "ההחלטה על החיסון השלישי התקבלה לאחר המלצת טובי המומחים, בעלי השם והמוניטין ברמה הגבוהה ביותר. אנו ממליצים לציבור המבוגר להתחסן בחיסון נוסף שייגן מפני מחלה קשה, וחלילה מפטירה" אמר.

"גם הורי התחסנו כדי לשמור על עצמם, ואני קורא לכל הציבור, בדגש על בני הנוער, האוכלוסייה המבוגרת, והציבור הערבי והמגזר החרדי, שם אחוז ההתחסנות נמוך מאוד – אל תסתכנו – תתחסנו. אנחנו לא מכריחים אף אחד, אנחנו מסבירים, אנחנו משכנעים – כמו שראוי במדינה דמוקרטית".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר